سلب حق زندگی از رنگین پوستان زیر سایه‌ی نظامی نژادپرست + فیلم

یک روزنامه نگار آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت: ما زیر سلطه یک نظام نژادپرست زندگی می‌کنیم که به رنگین پوستان حق زندگی کردن نمی‌دهد.

نظام نژادپرست و سرمایه داربه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک روزنامه نگار آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه‌ای متعلق به ایالات متحده آمریکا درباره زندگی رنگین پوستان گفت: ما تحت سلطه یک نظام نژادپرست و سرمایه داری زندگی می‌کنیم. نژادپرستی و سرمایه داری کاملا در هم تنیده شده است. این نظام نژادپرست بیشترین پیامد را بر زندگی افرادی دارد که از امتیاز سفید پوست بودن محروم هستند. 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ننگ و مرگ و جهنم اسفل السافلین بر آمریکایهای جنایتکار تروریست نژادپرستان بی عدالت و تبعیضگر اشغالگران غاصبین ظالمین ستمگران شکنجه گران سفاک و تمامی همپیمانانشان و جیره خوارانشان در سر تا سر جهان باد .
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
کاملاً بیرحمانه و شریرانه بود رفتار پلیس آمریکا با انسان های کشورش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
مگه سیاه پوستان چه گناهی کرده اند که اینجور عذابشون میدن آمریکا که دم از فرهنگ آزادی میزنه چرا زندگی برا سیاه پوستان سخت کرده خدایی که سفید آفرید سیاه هم آفرید چرا نژاد پرستی می‌کنه ترامپ احمق اول خودشو اصلاح کنه بعد تو امور کشورهای دیگه دخالت کنه فک کنم ترامپ خودشو تو آینه ندیده قیافه زشتی که داره مثل کالباس پنیر میمونه حالم بد میشه ازش مرگ بر ترامپ نژاد پرست
آخرین اخبار