توضیحات علوی درباره پخش رقابت‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره پخش رقابت‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فوتبال ایران از نظر تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده تلویزیونی در صدر مخاطبان کشور‌های قاره کهن قرار دارد. این موضوع در کلیه آمار‌های منتشره کنفدراسیون هم دیده می‌شود و روز‌های تاریخی دور و نزدیک خود موید و گویای همه چیز است.

او ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام خبری که امروز منتشر شد، ده‌ها تماس و واکنش را دریافت کردیم که نگرانی مردم و هواداران میلیونی فوتبال را از این تصمیم نشان می‌داد. به همین دلیل دبیرکل فدراسیون فوتبال در در نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را منتقل کرده و بر حل مشکل به وجود آمده تاکید کرده است. علاوه بر این ۴ باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو، نمایندگان کشورمان در مسابقات هم خواستار تسریع در حل این مشکل شده اند.

علوی افزود:فدراسیون فوتبال امروز در این باره نشست‌های متعددی را برگزار کرد و جلسه مفصلی هم با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان محترم ارشد رسانه ملی برگزار شد که در نهایت بر تداوم همکاری با آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چارچوب قرارداد قبلی تاکید شد و امیدواریم آژانس میلیون‌ها بیننده عاشق ایرانی را از تماشای مسابقات نمایندگان کشورمان از طریق شبکه‌های سه و ورزش و همچنین شبکه‌های رادیویی محروم نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار