با گسترش آتش سوزی‌های جنگلی، ترامپ به کالیفرنیا می‌رود

در پی تشدید آتش سوزی جنگل‌های کالیفرنیا، رئیس جمهور آمریکا فردا برای دیدار با مقامات اورژانس راهی این ایالت می‌شود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو ایندیا، گسترش دامنه آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا، رئیس جمهور آمریکا را مجبور به دیدار از این ایالت کرد.

دونالد ترامپ اعلام کرد روز دوشنبه با سرویس خدمات اورژانس کالیفرنیا ملاقات خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا در خصوص شدت آتش سوزی‌ها در کالیفرنیا گفت: تاکنون چیزی مشابه آن نداشته ایم.

بیش از ۲۰ هزار آتش نشان در ایالت کالیفرنیا در تلاش برای مهار زبانه‌های آتش در جنگل‌های این ایالت هستند. آتش سوزی در بخش‌های غربی آمریکا به شکلی بی سابقه ادامه دارد و زندگی ده‌ها میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر حدود صد مورد آتش سوزی در غرب آمریکا در حال وقوع است که بخشی عمده‌ای از این آتش سوزی‌ها هنوز مهار نشده اند و در حال گسترش هستند.

تام کلمون از مسئولان آتش نشانی در سن‌دیگو می‌گوید این شدت از آتش سوزی در تاریخ ما، حتی کسانی که سن بالایی دارند بی سابقه است و ما چنین آتش سوزی‌هایی را پیشتر شاهد نبودیم. آتش سوزی‌ها بر زندگی ده‌ها میلیون نفر تاثیر گذاشته است. حتی در مناطقی مانند لس‌آنجلس که از حوزه اصلی آتش سوزی‌ها به دور هستند، میزان آلودگی به بالاترین سطح خود در بیست و شش سال اخیر رسیده است و همه نشانه‌ها حاکی از این هستند که این وضعیت و آتش سوزی‌ها در روز‌های آتی ادامه خواهند داشت و شرایط بدتر خواهد شد.

مقامات ایالت اورگن آمریکا روز پنجشنبه اعلام کردند با تداوم آتش سوزی گسترده در این ایالت دست کم ۱۰ درصد از جمعیت ۴.۲ میلیون نفری اورگن [معادل ۵۰۰ هزار نفر] مجبور به ترک خانه‌های خود و خروج از این ایالت شدند.

در اواسط ماه اوت، آتش سوزی گسترده‌ای در چندین ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا، اورگن، آیداهو، مونتانا و واشنگتن آغاز شد. این آتش‌سوزی‌های گسترده جنگلی باعث شد تیم‌های امداد برای نجات جان مردم در سواحل غربی این کشور وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
اینها همه بخاطر ظلم ظالمان و ستمگران فراعنه برده داران نژادپرستان و تروریست پرورهای آمریکاییهای تروریست جنایتکاران قرن و حامیانشان است که جهان اسلام را به خاک و خون و آتش کشیدند اینها اثرات پوست و استخوان شدن کودکان بیگناه یمنیهای مظلوم است از فرط گرسنگی و بیماری که این ظالمان ستمگران همگیشان در آن نقش داشته اند و حمایت همه جانبه کردند از جنایتکاران و تروریستهای سقاکان آمریکایی صهیونیستی سعودی اینها همه آثار جرم و جنایاتشان در کشتار نسل کشی فجیح مسلمانان روهنگیایهاست در میانمار است اینها همه آثار تمامی جرم و جنایات و خسارات مالی و جانی است که به مومنین مستضعفین در شبانه روز وارد می کنند اینها همه آثار شکنجها و قتلهای بی رحمانه ایی است که در سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص مرتکب شده اند و می شوند در کتاب انجیل حضرت مسیح س هم می فرماید هر سنگی که در این دنیا به ظلم و به طرف مظلومی پرت کنی به طرف خودتان پرت کرده اید هرچه کنی به خود کنی ای مومنین مستضعفین آمریکا و سر تا سر جهان بر علیه فراعنه برده داران جنایتکاران تروریستهای نژادپرستان سفاکان بی حقوق بشر و بی عدل و بی عدالت دیکتاتورهای شیطان صفت قیام و انقلاب کنید و آنان را به زیر بکشید و نابودشان کنید تا خداوند جل جلاله از شما راضی شود و شیرینی نصرت و عدالتش را به شما مومنین مستضعفین شکر گذار بچشاند و بلیات آسمانی و زمینی را ازتان دور و برطرف سازد و این وعده صادق خداوند جل جلاله است که تمامی مومنین مستضعفین سر تا سر جهان عادل و آزاده اندیشان عدالت خواه و عدالت جوی حق و انصاف طلب خردمندان بصیر حاکمان و وارثان کره زمین خواهند شد و مومنین مستضعفین با اتحاد و همدلی و یکپارچگی و هماهنگی در سر تا سر جهان پیروز خواهند شد و تمامی ظالمین و ستمگران خودکامگان زرگویان خسیسان بخیلان تنگ نظران دیکتاتورهای فراعنه شرق غرب عالم را به زیر می کشانند و نابودشان می کنند و وعده الهی تحقق می یابد و همه مومنین مستضعفین در صلح و عدل و عدالت انسانی حقوق بشرانه و رفاه و بهداشت و سلامتی در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد و فقر و مفاسد بینوایی و تهی دستی و برده داری را ریشه کن خواهند کرد و ثروتهای جهان و معادن و ذخایر جهان دیگر در دستان یک درصد از ثروتمندان جهان مثل حال حاضر نخواهد بود و به عدالت مابین همه نیازمندان و بینوایان و تهی دستان تقسیم عادلانه خواهد شد و همه در حد رفاه انسانی اشرف مخلوقات زندگی خواهند کرد بدون رنج و درد بیچارگی تهی دستی و نداری و بی خانمانی و بدون آوارگی و همه در آن زمان با مرگهای طبیعی از جهان فانی به جهان باقی می روند نه مثل الان از فقر و گرسنگی و نا ایمنی و نا امنی و جنگهای فراعنه مستکبرین شیطان صفتها مانند جنگ میکروبی و اتمی و غیره کشته شوند مانند جنگ میکروبی حال حاضر کرونا که ابر قدرتهای سفاکین جهان راه انداخته اند و جایگاهشان در جهنم اسفل السافلین است .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اضافه بر این خداوندمسیح(ع) خداوند محمدرسول الله(ص) نیز هست کتاب هدایت آخرین پیامبر و رسول خداوند وقتی به آتش کشیده میشود.....وقتی نماز کزاران در حال رکوع و سجود خداوند با تیرباری مسلسل کشتار میشوند......
وقتی مساجد که حریم الهی و از مکان های امن به حساب میآیند بمباران میشوند......وقتی........وقتی.......وقتی........نتیجه همین چند کلمه است که: زورمندی مکن بر اهل زمین تا دعائی به آسمان نرود........
آخرین اخبار