داغ شدن بازار اتهام‌زنی‌ها در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا؛

ترامپ بار دیگر رقیب دموکرات خود را به تقلب متهم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا، رقیب دموکراتش را به دریافت سوالات مصاحبه‌های انتخاباتی از رسانه‌ها متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری ‌ای بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنرانی در همایش انتخاباتی ایالت نوادا، رسانه‌ها را متهم کرد که در مصاحبه‌ها سوالاتی را به جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق این کشور و نامزد دموکرات‌ها ارائه داده‌اند تا بتواند خود را آماده کند.

ترامپ با بیان اینکه بایدن به دنبال پرسش‌هایی است که مردم پاسخ آن را می‌خواهند، گفت: شما می‌دانید که بدترین قسمت این واقعیت، عمل او نیست، بیایید قبول کنیم که او قادر نیست [چنین پرسش‌هایی تهیه کند]. بدتر از این نیز پرسش‌هایی است که رسانه‌ها برای او تهیه می‌کنند.

ترامپ در حالی چنین واکنشی نشان داده است که پیشتر بایدن را در حالی که پاسخ پرسش‌های مردم را از روی «تله پرامپتر» برای آن‌ها قرائت می‌کرد، دیده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین دیروز شنبه در توییتر با تکرار نظرات خود در مورد رای‌گیری از طریق پُستی گفت که ارسال آرای ناخواسته «تهدید بزرگی» برای دموکراسی آمریکاست و منجر به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ خواهد شد.

ترامپ نوشت: «آرای ناخواسته و کلاهبرداری در رای‌دهی تهدید بزرگی برای دموکراسی ماست، و دموکرات‌ها آن را می‌دانند. تقریباً همه انتخابات اخیر با استفاده از این سیستم، حتی اگر بسیار کوچکتر باشند و تعداد آرا کمتری برای شمارش آرا باشد، در نهایت به یک فاجعه ختم شده است. تعداد زیادی آراء ناپدید شد و تقلب صورت گرفت!»

ترامپ پیش از این ادعا کرده بود که در صورت انتخاب روند رای‌گیری از طریق پُستی، انتخابات آینده «فاسدترین انتخابات» در تاریخ آمریکا خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر بایدن را به دلیل عدم حضور در همایش‌های مختلف به باد انتقاد گرفت.

بایدن تاکنون یک مرتبه در جمع هواداران خود حضور یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار