خودروی الکتریکی جدید آئودی ۳۰۲ اسب بخار تولید می‌کند

تصاویر جاسوسی اتومبیل Q4 E Tron به همراه برخی مشخصات فنی آن در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی جدیدی Q4 Sportback E Tron شرکت آئودی به تازگی توسط عکاسان جاسوس دیده شده است. آن طور که از طراحی این خودرو به نظر می‌آید، اتومبیل جدید شرکت آئودی نمونه‌ای کوپه مانند در قالب یک کراس‌اوور الکتریکی است که مدل کوچک شده نوع استاندارند Q4 E Tron به حساب می‌آید.

شرکت آئودی با تولید این خودرو خط تولید اتومبیل‌های الکتریکی خود را از بخش E Trin SUV به کراس‌اوورها رسانده است. خط تولید جدید شرکت آئودی از پلتفرم مدولار الکتریک‌سازی MEB شرکت فولکس واگن استفاده می‌کند که قرار است در آینده روی بسیاری از خودروهای الکتریکی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


مشخصات فنی خودروی Q4 E Tron

مشخصات فنی خودروی Q4 E Tron

در این خودرو یک باطری ۸۲ کیلوواتی در کف قرار دارد و آئودی مدعی است این باطری می‌تواند محدوده پیمایش ۲۸۰ مایل را در اختیار خریدار قرار دهد. این دو موتور الکتریکی که هر کدام برای یک محور طراحی شده‌اند می‌توانند در مجموع ۳۰۲ اسب‌بخار را تولید کنند و گشتاوری مطابق با ۳۳۹ پوند بر فیت داشته باشند. حداکثر سرعت شارژ در نظر گرفته شده برای این اتومبیل ۱۲۵ کیلو وات است که می‌تواند از شارژ ۰ در ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد برسد. از آن جایی که خط تولید Quattro همیشه از سیستم رانش تمامی چرخ‌ها پشتیبانی می‌کند این نوعی امضا از شرکت آئودی است که هر دو محور Q4 E Tron را قدرتمند و فعال سازد.

مشخصات فنی Q4 E Tron

گفتنی است؛ تا به امروز مدل Q4 E Tron در قالب‌های شاسی بلند و Sportback تولید شده و حالا شرکت آئودی سعی دارد نمونه کراس‌اوور آن را نیز در اختیار طرفداران خود قرار دهد. همان طور که از نامش پیداست، انتظار می‌رود این اتومبیل در اندازه‌ای مابین مدل‌های Q3 و Q5 تولید شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود طراحی داخلی Q4 E Tron ظریف‌تر و با گنجایش کمتری نسبت به دو مدل مذکور پیاده‌سازی شود. از آن جایی که این اتومبیل یک مدل کوپه کراس‌اوور است از طراحی مشابه با BMW X4 و Mercedes Benz GLC Class Coupe در بخش عقبی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار