طفره رفتن ارتش رژیم صهیونیستی از اعتراف به شکست موشکی خود در سوریه

ارتش رژیم صهیونیستی از اذعان به ناکامی و سرنگونی موشک‌های خود در آسمان استان حلب سوریه امتناع کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه از اظهارنظر درباره گزارش‌های رسانه‌ها در خصوص حمله به استان حلب سوریه امتناع کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص گزارش ناکامی حمله سحرگاه جمعه به استان حلب اعلام کرد: ما درباره گزارش‌های رسانه‌های خبری خارجی توضیحی نمی‌دهیم.

در ساعات اولیه روز جمعه شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد سامانه پدافند هوایی این کشور تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به حلب را ناکام گذاشت. شبکه الاخباریه به نقل از یک منبع نظامی سوری اعلام کرد سامانه پدافندی سوریه اکثر موشک‌های اسرائیل را سرنگون کرده است.

بر این اساس، پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های شلیک شده از سوی پهپاد‌های رژیم صهیونیستی در آسمان استان حلب مقابله و آن‌ها را در آسمان منهدم کرد. این هواپیما‌های بدون سرنشین اقدام به شلیک چند موشک در آسمان منطقه السفیره در استان حلب کردند، ولی پدافند ارتش سوریه موفق شد پیش از اصابت موشک‌ها به هدف، آن‌ها را در آسمان رهگیری و منهدم کند.

این چندمین حمله هوایی این رژیم به خاک سوریه طی روز‌های اخیر محسوب می‌شود. تاکنون از تلفات و خسارات احتمالی این حمله خبر منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
چرا سوریه باموشک اسرائیل را نمی زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
سوریه تا کی میختد فقط نظاره گر حملات اسراییل باشه یمن با دست خالی هررورعمق عربستان راموردحمله قرارمیده یا فلسطین مظلوم مقتدرانه اسراییل رامورد حمله موشکی قرارمیده سوریه اگه یک بارمثل یمن وفلسطین اسراییل راموشک باران میکرد اسراییل جرات حمله به خاک سوریه را نداشت اقدام پدافندی ارزش گفتن هم نداره حمله راباید باحمله جواب داد
آخرین اخبار