ورزشگاه محل برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز طی اعلام رسمی ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله کویت را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که ابتدا قرار بود آبان ماه برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اعلام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار شد این بازی‌ها لغو و به جای آبان ماه در آذر برگزار شود. بدین ترتیب مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز طی اعلام رسمی، ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله کویت را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا انتخاب کرد و قرار است این بازی‌ها در این سالن برگزار شود.


بیشتر بخوانید


ابتدا قرار بود مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در آذر ماه برگزار شود، اما با اعلام مسئولان AFC مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در آذر ماه لغو و به احتمال بسیار زیاد این بازی‌ها بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا یعنی اوایل دی ماه برگزار خواهد شد.   در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ۱۶ تیم  در ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت می‌پردازند. این بازی‌ها که حکم انتخابی جام جهانی را دارد در پایان ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که قرار است شهریور ماه سال آینده در کشور لیتوانی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار