اظهارات بازیکنان پرسپولیس پیش از سفر به قطر

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم قطر شد و بازیکنان این تیم قبل از سفر به این کشور صحبت‌هایی را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم التعاون عربستان خواهد رفت. این بازی‌ها به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و از همین رو کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز تهران را به مقصد این کشور ترک کرد تا خود را برای بازی روز سه شنبه آماده کند. همچنین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به قطر درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی انجام دادند که به شرح زیر است:

کنعانی زادگان: بدون هیچ مصدومی به قطر می‌رویم

حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما بدون آنکه مصدومی داشته باشد عازم قطر است و همچنین تمامی بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند. تمام فکر و ذهن ما معطوف این رقابت‌ها است و امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کرده و دل میلیون‌ها هوادار کشورمان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید


رسن: هدف اولمان صعود از گروه است

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم بیان داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و هدف اول ما از این مسابقات صعود از گروهمان خواهد بود و بعد از آنکه از گروهمان بالا رفتیم تلاش خواهیم کرد تا به فینال این مسابقات برسیم. به هر حال امیدوارم مانند ۲ سال پیش بتوانیم دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.

کامیابی نیا: شرایط لیگ قهرمانان آسیا امسال کمی سخت است

کمال کامیابی نیا دیگر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به قطر درباره شرایط لیگ قهرمانان آسیا و همچنین آمادگی بازیکنان این تیم قبل از شروع این رقابت‌ها گفت: شرایط لیگ قهرمانان آسیا امسال کمی سخت است و همه تیم‌ها با آمادگی بالایی وارد این مسابقات می‌شوند و من امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کرده و با دست پر از این بازی‌ها خارج شویم.


بیشتر بخوانید


عیسی آل کثیر: تمام تلاش مان را می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه چیز آماده است و امیدوارم با دعای مردم بهتر بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. شرایط بدنی خودم نیز خوب است و تمام تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.

حامد لک: تیم‌های حریف را آنالیز کرده ایم/ مسابقات سختی داریم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود ۲ هفته است که به پرسپولیس پیوسته ام و خدا را شکر در این مدت زیر نظر مربی دروازه‌بانان (فنایی) تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.

او افزود: در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و هرچند مقابله شهرخودرو بازنده شدیم، اما بازی خوبی را ارائه دادیم.

لک ادامه داد: ۲ بازی ابتدایی ما در لیگ قهرمانان آسیا مقابل صدرنشین مسابقات است که کار سختی محسوب می‌شود، اما اگر بتوانیم نتایج خوبی در این ۲ مسابقه بگیریم از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار هستیم.

لک در پایان گفت: مهاجمان تیم‌های حریف را آنالیز کردیم و قطعاً با دستورات کادر فنی، تمریناتی انجام دادیم که بتوانیم با آن‌ها مقابله کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه : بابا مسعود در قطر نیست که کار را برای کنگی ها آسان کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
همینطوری که دو سال پیش با بد بختی رفتیم فینال بدون هیچ بازیکنی امسال هم به کوری تیم کثیف ششتقلال میریم برای قهرمانی
آخرین اخبار