سرپرست آلومینیوم: شاکله تیم اصلی را حفظ می‌کنیم

فرهمند گفت: شاکله تیم فصل گذشته آلومینیوم را برای حضور در لیگ برتر حفظ می‌کنیم.

رضا فرهمند سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است. برای جذب بازیکنان جدید مذاکراتی انجام داده ایم و از هفته آینده به طور رسمی فعالیتمان را در بازار نقل و انتقالات آغاز می‌کنیم.

او ادامه داد: مذاکرات ما برای جذب بازیکنان جدید در حال انجام است و در تلاش هستیم تا بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم. قصد داریم یک تیم جوان و با انگیزه را تشکیل دهیم تا نماینده خوبی برای مردم اراک و هوادارانمان باشیم.

سرپرست تیم آلومینیوم در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی این تیم گفت: نظر رسول خطیبی سرمربی تیم به حفظ شاکله تیم فعلی است و سعی می‌کنیم قرارداد بیشتر بازیکنان فعلی را تمدید کنیم.

فرهمند در خصوص محل مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید بیان کرد: با توجه به این که بیشتر بازیکنان و مدیر برنامه‌ها در شهر تهران حضور دارند به همین دلیل جلساتمان را در تهران برگزار می‌کنیم. البته قبل از مذاکره نهایی من به عنوان سرپرست و خطیبی به عنوان سرمربی مذاکرات اولیه با هر بازیکن را آغاز کرده ایم.


بیشتر بخوانید


پیوستن خطیبی به استقلال یک شایعه بود

او در رابطه با شایعه پیوستن رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) به تیم استقلال اظهار کرد: خطیبی برای انجام کار شخصی به تهران رفته بود و به طور اتفاقی در هتل محل مذاکرات استقلالی‌ها ساکن شده بود. او زمانی که در لابی هتل نشسته بوده عکسی از خطیبی و وریا غفوری که برای تمدید قرارداد وارد هتل شده بود منتشر می‌شود. این عکس مقدمه‌ای برای شایعه پیوستن سرمربی آلومینیوم به استقلال بود.

فرهمند ادامه داد: خطیبی یکی از بهترین مربیان فوتبال کشورمان است و احتمال دارد هر باشگاهی برای جذب او اقدام کند، اما او با آلومینیوم برای یک فصل دیگر قرارداد دارد و با تمام قدرت به ادامه کار فکر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار