مدیریت ترافیک به عنوان مطالبه مردم اردبیل در اولویت است

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: مدیریت ترافیک در وضعیت فعلی مطالبه مردم بوده که در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه شورای ترافیک استان گفت: دستگاههای مرتبط در امر ترافیک باید با تعامل و همفکری راهکارهای تسهیل عبور و مرور در داخل شهرها را اجرایی کنند.

او با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در هسته شهر اردبیل از بررسی کارشناسان ترافیک و شهرداری برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر خبر داد.

کنعانپور افزود: در راستای روان سازی ترافیک در ورودی شهرک نیایش نیز مطالعات لازم برای ایجاد پل در حال انجام است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: برای احداث پل و یا هر گونه اقدام تسهیل کننده ترافیک در این محل دستگاههای مرتبط اقدام به همفکری و اتخاذ تصمیمات لازم می کنند.

کنعانپور بیان کرد: پلیس راهنمایی رانندگی نیز نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز استان اقدام و پیشنهادات خود را برای رفع این نقاط اعلام کنند.

او در ادامه استفاده از ابزارهای فرهنگ و هنر برای فرهنگ سازی رانندگی را ضروری دانست و از هماهنگی با حوزه فرهنگ و هنر برای تعامل خبر داد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل افزود: کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک نیازمند هماهنگی دستگاههای فنی ، شهری و فرهنگی بوده و نظرات و ایده های سازنده اهالی فرهنگ و هنر نیز در این زمینه عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.