در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برخورد با پیمانکاران متخلف در آبیاری فضا‌های سبز حاشیه اتوبان‌ها

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از برخورد با پیمانکاران متخلف در آبیاری فضا‌های سبز حاشیه اتوبان‌ها خبر داد.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جاری شدن بخشی از آب و هدر رفت آن در زمان آبیاری فضا‌های حاشیه اتوبان‌ها گفت: ما طبق بخشنامه‌ای که به مناطق مختلف تهران ارسال کرده‌ایم، در زمان آبیاری باید جهت فواره‌ها تنظیم شود و در غیر این صورت پیمانکار مربوطه جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل‌های فنی و کاربردی که برای پیمانکاران ارسال شده آن‌ها موظف به اجرای این بخشنامه و دستورالعمل هستند و در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر اکثر فضا‌های سبز حاشیه خیابان‌ها مجهز به آبیاری قطره‌ای شده‌اند و به دنبال این هستیم که همه نقاط به این روش آبیاری شوند، به عنوان مثال اتوبان مدرس از میدان هفتم تیر تا پل اتوبان شهید همت به آبیاری قطره‌ای مجهز شده است و در آینده ادامه‌ این اتوبان هم به آبیاری قطره‌ای مجهز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بیان کرد: برای جلوگیری از تصادف خودرو‌ها و هدر رفت آب ما این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم و شهرداران منطقه مربوطه با جدیت با پیمانکاران متخلف برخورد می‌کنند.

وی افزود: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده آب در خیابان‌ها و اتوبان‌ها این موضوع را از طریق دو شماره تلفن ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به ما اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار