اورژانس هوایی البرز، ناجی محیط بان تهرانی شد

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز از مشارکت اورژانس هوایی این استان در عملیات نجات محیط بان تهرانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایى رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: امروز، در پی اعلام خبر تیرخوردگی یکی از محیط بانان منطقه لواسان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز، بالگرد اورژانس هوایی استان البرز برای نجات جان او با دستور وزیر بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور به ارتفاعات لواسان تهران اعزام شد.

بابایى افزود: پس از رسیدن به منطقه، تکنسین‌های اورژانس البرز با مکان یابی دقیق و منحصر به فرد، محل قرارگیری شخص مصدوم را پیدا کردند.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: با توجه به شرایط صعب العبور منطقه، فرود بالگرد در نزدیک‌ترین نقطه‌ی ممکن به فرد مددجو به سختی انجام شد.

او افزود: تکنسین‌های اورژانس هوایی استان البرز مسیری را در ارتفاعات و پستی و بلندی‌ها پیاده پیمودند و به مصدوم دسترسی پیدا کردند.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: سپس اقدامات اولیه درمانی را برای نجات جان وی که متاسفانه دو گلوله به نواحی شکم و ران راست اصابت کرده بود، انجام دادند.

بابایى افزود: در همین حین به دلیل صعب العبور بودن منطقه، یک بالگرد هلال احمر هم برای همکاری به محل مذکور اعزام و در نهایت این محیط بان به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام شد.

انتهای پیام/خ.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.