تعامل شبکه قرآن با سازمان اوقاف برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی

مسابقات قرآنی کشوری و بین المللی با هماهنگی شبکه قرآن و معارف سیما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به وضعیت کنونی کشور و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، جلسه هم افزایی مسئولان شبکه قرآن و معارف سیما و اوقاف در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن کشوری و پوشش رسانه‌ای آن که قرار است در آبان ماه برگزار شود،تشکیل شد.

در این نشست مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مقدمات برگزاری مرحله فینال مسابقات با حضور متسابقین و بدون جمعیت فراهم شده است.

جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز ضمن اعلام آمادگی برای پوشش رسانه‌ای این رویداد قرآنی بر برگزاری هر چه باشکوهتر این دوره از مسابقات تاکید کرد.

در ادامه این دیدار، همچنین درباره مسابقات بین المللی قرآن کریم که بنا بود سال گذشته برگزار شود، گفت و گو انجام شد و همچنین مقرر شد این مسابقات در دهه فجر به صورت مجازی و با هماهنگی نمایندگی‌های صداوسیما و رایزنی‌های فرهنگی ایران در کشور‌های مورد نظر برگزار شود.

گفتنی است مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن با حضور ۶۰۰ شرکت کننده پیشتر برگزار شد و از این تعداد ۱۸۰ نفر از ۵۰ کشور به مرحله بعد راه یافتند که ۳۰ نفر از آن‌ها خواهرانی هستند که در رشته حفظ کل قرآن شرکت کرده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار