در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف بیش از ۶۸ کیلو حشیش درنایین/ پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۶۸ کیلو حشیش درنایین

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۸ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که به طور حرفه‌ای در اطاق بار کامیون جاساز شده بود کشف شد.

سرگرد کیان مهر اظهار داشت: دراین رابطه راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد ومقابله با قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

 

پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان

سرهنگ" مختار درخشان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای ساماندهی و پاکسازی واحد‌های صنفی فروش پوشاک از مظاهر فرهنگ منحط غربی، طرح نظارت بر این واحد‌ها با همکاری اتحادیه صنف مربوطه به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح از ۳۱۷ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در پایان ۴ هزار و ۲۸۸ دست لباس غیر متعارف و غیر مجاز و ۶۷ عدد ماسک بهداشتی با نماد‌ها و تصاویر شیطان پرستی کشف شدند.
 
کشف بیش از ۶۸ کیلو حشیش درنایین/ پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان


این مقام انتظامی از پلمب ۲۸ واحد صنفی در جریان اجرای این طرح با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: برای ۵۶ واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و از متصدیان ۳۴ واحد صنفی هم تعهد کتبی اخذ و به ۲۲۷ متصدی نیز تذکر داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کسانی که به اخطار‌ها و تذکرات پلیس توجه نکنند با برخورد‌های قانونی پلیس مواجه خواهند شد اظهار داشت: پلیس، هوشمندانه تمامی فعالیت فروشندگان پوشاک را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند با فروش لباس‌های غیر متعارف و ضد ارزشی باعث انحراف جوانان و هنجارشکنی در جامعه شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

او با قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای بهتر ماموریت‌های پلیس گفت: از شهروندان هم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرمی در واحد‌های صنفی، فروش لباس‌های غیر متعارف و عدم توجه به ارزش‌های اسلامی موضوع را با ارائه نشانی دقیق طی تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت گیرد.
 

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق به مقصد نرسید

سرگرد "هادی کیان مهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیونت، ۱۶۶ قطعه لوازم یدکی خارجی خودرو کشف شد که راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام شده است و راننده خودرو نیز در ارتباط با این محموله قاچاق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق، را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

سارق موتورکولر‌ها در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ" محمد رضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: درپی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت موتور کولر‌های آن‌ها موضوع از سوی ماموران کلانتری ۲۳ تحت پیگیری‌های علمی و تخصصی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی صحنه‌های سرقت و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی موفق شدند در کمترین زمان ممکن رد فردی که دست به این نوع از سرقت زده بود را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی هویت متهم ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز تعدادی موتورکولر را کشف و به مال باختگان تحویل دادند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت موتورکولر گفت: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته را ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کردند ک در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دسترسی آسان سارقان به پشت بام منازل مسکونی تأکید کرد: شهروندان لازم است تا برای پیشگیری از وقوع اینگونه سرقت‌ها راه‌های نفوذ به داخل پشت بام منازل خود را مسدود کنند.
 

انهدام باند ۴ نفره سارقان احشام در نجف آباد

سرهنگ" محمد حسین باباکلانی اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت احشام از دامداری‌های اطراف شهرستان "نجف آباد"، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۴ سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ۳ نفر از آن‌ها حین سرقت از یک دامداری دستگیر و سرکرده باند نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

سرهنگ باباکلانی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت ۲۰۰ راس احشام طی ۷ فقره سرقت از دامداری‌های اطراف شهرستان "نجف آباد" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی از مالکان احشام خواست، حتما محل نگهداری احشام را به تجهیزات مدرن حفاظتی مانند دوربین مداربسته ودزدگیر مجهز کنید، از افراد مطمئن و مورد اعتماد به عنوان نگهبان استفاده کنید و از ورود افراد غریبه و ناشناس که تحت عنوان مشتری دام به دامداری شما مراجعه می‌کنند خودداری کنید و هر گونه تردد افراد و خودرو‌های ناشناس در اطراف محل نگهداری احشام خود را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار