رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

برخورد با اراذل و اوباش محله‌های شوش و هرندی/ دستگیری ۲۰۰ سارق معتاد

سردار رحیمی درباره طرح برخورد با معتادین محله‌های شوش، مولوی و هرندی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از محله مولوی اظهار کرد: بعد از ۱ سال و ۸ ماه، یکی از دغدغه‌های جدی ما بحث دروازه غار، شوش، مولوی، هرندی و محله‌هایی است که بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اقشار جامعه در این محله‌ها زندگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: شروع پاکسازی به صورت جدی از برج ۱۱ سال ۹۷ شروع شد.

او گفت: بیش از ۱ سال و ۸ ماه از این طرح میگذرد و امروز پارک‌های این محلات محل تفریح شهروندان شده که زمانی محل جولان گاه معتادین و ... بود.

سردار رحیمی بیان کرد: این جلسه تثبیت طرحی که شروع کردیم، است و نیروی انتظامی به عنوان پیشران همه حرکت‌ها در این ۱ سال و ۸ ماه بالغ بر ۹۳۷ عملیات مختلف انجام داده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هفته گذشته طرحی را اجرا کردیم که حدود ۲۰ نفر از اراذل و اوباش محله و ۲۰۰ سارقی که معتاد بودند را دستگیر کردیم و ۱۵۰ کیلو مواد مخدر از این افراد کشف شد.

او با بیان اینکه این عملیات با قدرت ادامه دارد و کوتاه هم نمی‌آییم گفت: ما حتما باید تلاش کنیم ظرفیت مراکز بازپروری را بالا ببریم.

سردار رحیمی بیان کرد: ما باید فضا، محیط و ... این محله را تغییر و تحول دهیم و یکی از خواستگاه‌های خرده فروشان این محله‌ها است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حدود ۱۳۵ باب منزل با ۸۳۰ اتاقک محل مصرف مواد مخدر در این محله‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار