استمرار نظارت کارشناسان منابع طبیعی بر اراضی ملی در مهاباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد گفت: برای جلوگیری از صدمات احتمالی به اراضی ملی گشت‌ های مراقبت و حفاظت بطور منظم برقرار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان مهاباد گفت: گشت زنی‌های مستمر در حوزه منابع طبیعی برای کاهش صدمات احتمالی به اراضی ملی در این شهرستان در حال انجام است.

او افزود: بازدید از پارک آبخیز حاشیه سد و انجمن‌های زیست محیطی و بررسی مشکلات مربوط به اسکله پمپاژ، عزیمت به پاسگاه منگور شرقی و تحویل ۲ فقره پرونده تخریب عزیمت به روستای آفان و بررسی ۲ فقره گزارش قطع درختان و تهیه مستندات و دعوت از متخلفین برای ادای اظهارات، بررسی گزارش در روستای رفته و کامم و خاتون استی مبنی بر احداث جاده و قطع درختان در مراتع ملی و دعوت از متخلفان برای تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی از جمله اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان منابع طبیعی است.

پاتو با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه‌های طبیعی وظیفه اصلی منابع طبیعی است، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی، درمراتع از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و یا شماره تماس ۴_۴۲۲۲۹۹۲۳ یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان را به منظور حفاظت از منابع طبیعی در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.