رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

هنوز مجوز ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره صادر نشده است

بهادری گفت: مجوز ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره هنوز صادر نشده و هیچ ابلاغی به دست ما نرسیده است.

عطاالله بهادری، رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه روز گذشته مسئولان عالی رتبه وزارت نفت با مسئولان شهری و استانی برای برطرف کردن مشکلات تیم‌های نفتی اظهار داشت: جلسه با حضور وزیر نفت، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده آبادان برای برطرف کردن مشکلات تیم‌های نفتی برگزار شد.

پیش از این ورناصری، نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی به وزیر نفت نامه‌ای فرستاد و وزیر نفت موافقت کرد تا طبق روال سال گذشته که مبلغی با عنوان ورزش همگانی به باشگاه‌ها پرداخت شد، در سال جاری هم چنین بودجه‌ای برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

هنوز وضعیت ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره مشخص نیست

بهادری درباره وضعیت ادامه کار اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در حال حاضر به ما هیچ دستورالعملی برای ادامه فعالیت ابلاغ نشده و پس از پایان مسابقات تاکنون منتظر هستیم تا ببینیم مقامات عالی وزارت نفت، شرکت ملی نفت و مناطق نفت خیز چه تصمیمی می‌گیرند. نمی‌دانم چه مبلغی قرار است برای باشگاه در نظر گرفته شود، زیرا هنوز میزان بودجه به ما اعلام نشده است. مشکل ما این است که هنوز اجازه فعالیت برای ما صادر نشده است. تا وقتی که اجازه ادامه فعالیت برای اعضای هیئت مدیره باشگاه صادر نشود، ما نمی‌توانیم برای لیگ بیستم برنامه ریزی کنیم و هیچ فعالیتی انجام دهیم.

استاندار خوزستان تصمیم گرفت بخشی از بودجه ورزش همگانی را به حساب باشگاه‌های نفتی واریز کند

او افزود: سال گذشته وزیر نفت، وزیر ورزش و استانداران بوشهر و خوزستان به توافق رسیدند تا به هر کدام از باشگاه‌های نفتی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان کمک شود و در انتهای نامه هم عبارت "جهت کمک به ورزش همگانی" نوشته شده بود. استاندار خوزستان تصمیم گرفت بخشی از این مبلغ را به حساب باشگاه‌های نفتی واریز کند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه باید طبق دستورالعمل‌های وزارتخانه پیش بروند

رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان گفت: من و دیگر اعضای هیئت مدیره، کارمندان وزارت نفت هستیم و موظفیم طبق دستورالعمل این وزارتخانه پیش برویم. به هر حال ورناصری، نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری و استانی در جریان مشکلات باشگاه قرار دارند و برای برطرف کردن موانع اقداماتی هم انجام دادند.

استاندار خوزستان یا شورای تامین باید مجوز واریز ۳ میلیارد تومان به حساب باشگاه را صادر کنند

او درباره ۳ میلیارد تومان پول باشگاه نفت مسجد سلیمان که همچنان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است گفت: این پول هم برای ورزش همگانی است و برای این که به حساب باشگاه واریز شود، باید استاندار خوزستان یا شورای تامین دستورش را صادر کنند تا مدیرکل اداره ورزش و جوانان ۳ میلیارد تومان را به حساب باشگاه واریز کند.

وزارت نفت می‌تواند مجوز استفاده از امکانات را برای باشگاه صادر کند

رئیس باشگاه نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده می‌تواند از امکاناتی مانند خوابگاه و ورزشگاه استفاده کند گفت: تمامی امکانات متعلق به وزارت نفت است. سالن ها، استخر، زمین مسابقه و زمین تمرین و خوابگاه که در مسجد سلیمان قرار دارد برای وزارت نفت است و ابتدا باید قراردادی میان موسسه و منطقه آزاد منعقد شود و شرکت ملی نفت یا وزارت نفت مجوز استفاده نفت مسجد سلیمان از این امکانات را صادر کند. موسسه‌ها و نهاد‌های زیر مجموعه وزارت نفت باید زنجیروار مجوز‌های لازم برای باشگاه‌های نفتی را صادر کنند.

در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر حسینی هستیم

بهادری درباره قرارداد حسینی، سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان با این باشگاه اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت فعالیت هایشان هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند و ما به خاطر شهر زادگاهمان و علاقه‌ای که به تیم داریم، در نفت مسجد سلیمان فعالیت می‌کنیم. به هر حال ما تا کنون اجازه ندادیم کار‌های تیم زمین بماند و با اعتبارات شخصی خودمان تلاش کردیم و فصل گذشته تیم را با وجود بحران مالی به اردوی تهران فرستادیم و در نیم فصل دوم همه کار کردیم تا تیم با آمادگی کامل در تمام بازی‌ها شرکت کند و آسیب نبیند. قطعا حسینی سرمربی تیم ما است و در حال رایزنی برای انتخاب بازیکنان مد نظرش هستیم، اما برای سایر اقدامات منتظریم تا موانع برطرف شود.

اولویت باشگاه برای فصل آینده، استفاده از بازیکنان بومی است

او درباره جدایی چند بازیکن نفت مسجد سلیمان از این تیم و برنامه‌های باشگاه برای فصل نقل و انتقالات گفت: فصل گذشته خیلی از بازیکنان را از لیگ یک آوردیم که قرارداد برخی از آن‌ها یک ساله بود و تصمیم گرفتند بروند. حسینی باید تشخیص بدهد کدام بازیکن را می‌خواهد تا ما در زمان مقتضی قرارداد آن‌ها را تمدید کنیم. البته افرادی که قرارداد دارند باید بمانند و بازیکنانی که قراردادشان را تمدید نکنند می‌توانند بروند. به هر حال تیم بدون یار نمی‌ماند و با نفرات جایگزین وارد مذاکره می‌شویم. مطمئنا از بازیکنان لیگ یک و ۲ استفاده می‌کنیم. اولویت ما برای فصل آینده استفاده از بازیکنان بومی است که با آب و هوا و مسائل شهری خوزستان آشنایی بیشتری دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار