امروز مطرح شد؛

تذکر نژادبهرام به شهردار تهران درباره مشکلات منطقه ۲۲

عضو شورای شهر تهران نسبت به مشکلات منطقه ۲۲ به پیروز حناچی تذکر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شهرداری منطقه ۲۲، اظهار کرد: مسائل این منطقه از جنس بافت‌های فرسوده و موارد‌ متعدد دیگر بسیار متنوع شده است، به طوری که در ۱۹ منطقه دیگر هم ما درگیر آن هستیم، اما جنس مسائل و مشکلات منطقه ۲۲ همان طور که عرض شد متفاوت است.

وی افزود: شهرک مروارید با داشتن ۵۹ بلوک ۲۵ تا ۳۵ طبقه و ظرفیت پذیرش حدود ۵۶ هزار نفر فاقد هر گونه ظرفیت‌های شهرسازی اعم از معابر، شبکه معابر و سایر ظرفیت‌های شهری است.

عضو شورای شهر تهران گفت: حتی نوع قرار گرفتن این برج‌ها نیز قابل بحث است، زیرا اکثراً به شکل غیر متعارف و غیر استاندارد ساخته شده‌اند. پیگیری‌های متعددی هم که صورت گرفته متأسفانه به رغم تمام تلاش‌هایی که برای بهبود شرایط شهرسازی و بخش‌هایی از این شهرک که هنوز ساخته نشده‌اند و در حدود ۱۲ بلوک هستند هم نتوانستیم کاری را پیش ببریم، چرا که از نظر ملکی هم دچار مشکل هستند.

نژادبهرام تصریح کرد: درباره فاضلاب پیرامون دریاچه خلیج فارس هم متأسفانه ارتفاع میزان آب در برج‌های حاشیه دریاچه به حدود یک متر می‌رسید که خوشبختانه با کمک کمیسیون خدمات شهری شورا و شهرداری منطقه تصفیه خانه «خرگوش دره» به تصویب رسید و ما امیدواریم که با توجه به پیگیری‌های شهرداری منطقه، شورا و سازمان آب و فاضلاب بتوانیم در کوتاه مدت حداقل از بروز اتفاق‌های این چنینی که به دلیل نبود ظرفیت‌های لازم ایجاد شده است، جلوگیری کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار