سود پیکان از انتقال واسعی و مغانلو به تیم‌های دیگر

در قرارداد ۲ بازیکن تیم فوتبال پیکان بندی وجود دارد که به موجب آن، باشگاه پیکان از انتقال واسعی و مغانلو به تیم‌های دیگر سود خوبی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، برخی از بازیکنان پیکان با پیشنهاد‌هایی از سایر تیم‌ها مواجه شدند و به احتمال بسیار زیاد ظرف روز‌های آینده از این تیم جدا می‌شوند.

سعید واسعی و شهریار مغانلو از جمله بازیکنانی هستند که شاه ماهی‌های نقل و انتقالات محسوب می‌شوند.

مغانلو که با ۱۳ گل یکی از برترین گلزنان لیگ نوزدهم بود، مورد توجه پرسپولیس و سانتاکلارای پرتغال قرار گرفته است. البته این بازیکن قصد دارد لژیونر شود و پیوستن او به پرسپولیس منتفی شده است. سعید واسعی هم که از تیم‌های سپاهان و استقلال پیشنهاد دارد، تمایلش برای بازی در جمع آبی پوشان را نشان داده، اما رضایتنامه ۲ میلیارد تومانی او باعث شده تا هنوز انتقال او به استقلال نهایی نشود.

البته هر ۲ بازیکن هنوز با پیکان قرارداد دارند و برای جدایی از جمع خودروسازان باید مبلغی را برای صدور رضایتنامه به حساب باشگاه واریز کنند. بند دیگری در قرارداد مغانلو و واسعی وجود دارد که طبق آن ۴۰ درصد از قرارداد فصل آینده این ۲ بازیکن به باشگاه پیکان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین تیم پیکان که آکادمی بازیسازی دارد و بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده، از انتقال واسعی و مغانلو به تیم‌های دیگر سود مالی خوبی کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار