رابط هیأت رئیسه شورایاری منطقه ۲۲ :

منطقه ۲۲ با ۲۸ شهرک با چالش حمل نقل عمومی روبرو است

قدیمی رابط منطقه ۲۲ با حضور در شورای شهر ضمن گلایه از مدیریت شهری منطقه گزارش مفصلی را در صحن شورای اسلامی شهر تهران قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر قدیمی رابط شورایاران منطقه ۲۲ در ابتدای سخنانش با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با نهاد شورا‌ها گفت؛ مقام معظم رهبری در ارتباط با جایگاه شورا‌ها فرمودند «وظایفی که برای شورا‌ها در قانون ذکر شده، همان وظایفی است که اگر شورا‌های ما بتوانند این وظایف را به طور کامل انجام برسانند بسیاری از مشکلات جاری مردم برطرف خواهد شد و این موارد را قانون گذاران با دقت در قانون اساسی و در قانون معین کرده اند.»

وی در ارتباط با موقعیت منطقه افزود: منطقه ۲۲ دارای ۴ ناحیه، ۱۲ محله و ۲۸ شهرک در ۶۲۰۰ هکتار است. ۳۵۰ هزار نفر در این منطقه زندگی کرده و منطقه ۲۲ در میانه مرز‌های شمالی شهر تهران، مجاورت منطقه ۵، استان البرز ومنطقه ۲۱ قرار دارد.

وی همچنین وجود ۵۶ کیلومتر معابر اصلی و شریان‌های بزرگراهی عمدتا نوساز با دسترسی آسان و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی و وجود رشته‌های متعدد از قنوات و آب‌های زیر سطحی را دیگر فرصت منطقه دانست.

رابط شورایاران منطقه ۲۲ در ارتباط با مشکلات منطقه خطاب به اعضای شورا اعلام کرد که متاسفانه این مشکلات در طول سالیان قبل و با توجه به توسعه منطقه ایجاد شده و نیازمندیم این مشکلات به صورت جدی در شورای شهر تهران بررسی شود.

رابط شورایاران منطقه ۲۲ همچنین در ارتباط با اقدامات شورایاران گفت: شورایاران در شناسایی ابر مسئله و مسائل مهم و اولویت دار محلات همچنین شناسایی پروژه‌های کوچک مقیاس محلات، حضور در کنار شهروندان و انعکاس و پیگیری خواسته‌های شهروندان، تشکیل منظم کارگروه‌های تخصصی منطقه بر اساس جدول زمانبندی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و پیگیری‌های متعدد برای تعامل با شهردار منطقه و شورای معاونین که تا الان میسر نبوده تلاش کردند در این مدت وظایف خود را انجام دهند.

وی همچنین در ارتباط با اقدامات شورایاران منطقه در مقابله با کرونا گزارشی را در صحن شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد و گفت: در پیگیری و مقابله با کرونا عدم همکاری شهرداری بسیار ضعیف بوده با این وجود اقدامات زیر توسط شورایاران در این ارتباط صورت گرفت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.