گفت‌وگوی تلفنی ملک سلمان با مکرون

سلمان بن عبدالعزیز، شاه سعودی در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور فرانسه درباره گروه ۲۰ و بحران همه‌گیری ویروس کرونا گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان بن عبدالعزیز، شاه سعودی و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در تماسی تلفنی درباره روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن گفت‌وگو و آخرین اوضاع منطقه را بررسی کردند.

امانوئل مکرون و ملک سلمان در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین درباره تلاش‌های ادعایی گروه ۲۰ بر اساس چارچوبی که عربستان ترسیم کرده است به منظور حمایت از سازمان‌های بهداشتی برای مقابله با آثار بحران همه‌گیری جهانی کرونا صحبت کردند.


بیشتر بخوانید:


رئیس‌جمهور فرانسه در این تماس با اشاره به سطح روابط میان دو کشور از تلاش‌های ریاض در جریان ریاست بر گروه ۲۰ طی سال جاری قدردانی کرد.

شاه سعودی بامداد روز گذشته، دوشنبه نیز در تماسی تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت‌وگو و از تلاش‌های واشنگتن در جهت عادی‌سازی روابط اسرائیل و اعراب در جهت ادعای بازگرداندن صلح به منطقه، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
کار امانوئل مکرون درست مشابه کار ناپلئون بناپارت در دوران قاجاریه است که روز با سیاسیون پل ارتباطی میزد و با شاهان قاجار قرارداد و تعهدنامه امضاء میکرد و شبانه در محل سفارت خصم با ایران حاضر شده و قراردادی علیه قرارداد با ایران را امضاء میکرد........قابل توجه رجال سیاسی کشور ایران و اینکه نتیجه چشم دوختن به امیدهای فرامرزی است که خطرات آن را رهبری معظم و عزیز بارها برای رجال سیاسی و وکلای ملت در خانه ملت متواتر و مکرر با منویات و راهنمائی های نغز چندین و چندین و چندین باره متذکر شده اند که از برجام برای ما ایرانیها آبی گرم نمیشود باید فرض کنید که این تحریم های سخت10سال دیگر ادامه دارد و تمام شدنی نیست به نیروهای داخلی نخبه و تولید داخل و عدم خام فروشی توجه کنید اما کو؟؟ گوش شنوا..........
آخرین اخبار