سردار مهری خبری داد؛

امکان تأخیر در اعزام مشمولان مقاطع ارشد و دکتری به سربازی

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا از فراهم شدن امکان تأخیر در اعزام مشمولان مقاطع ارشد و دکتری به سربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در خصوص آخرین وضعیت تغییر زمان اعزام مشمولان مقطع ارشد و دکتری به خدمت مقدس سربازی گفت: تمامی افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند و برای مقاطع ارشد و دکتری داوطلب هستند و همچنین مجاز به انتخاب رشته شدند، به دفاتر خدمات پلیس+ ۱۰ مراجعه کنند و تاریخ اعزامشان را به تأخیر بیندازند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح به ویژه ستاد کل و سازمان نظام وظیفه عمومی پیگیر رفع دغدغه‌های والدین مشمولان هستند و والدین مشمولان برای دریافت اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با شماره تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرند و همچنین با مراجعه به سایت سازمان نظام وظیفه از آخرین موارد و قوانین مطلع شوند.

سردار مهری در پاسخ به این سوال که آیا تمدید تاریخ به تعویق افتادن اعزام مشمولان مقاطع ارشد و دکتری تا دی و بهمن ماه، امکان دارد؟، گفت: این موضوع بستگی به اعلام سازمان سنجش دارد و باید مشمولان کارت شناسایی شرکت در کنکور و برگه رسید خود را به دفاتر خدمت پلیس + ۱۰ ببرند تا غیبت پشت دفترچه‌ای شامل حالشان نشود.

به گفته رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، این‌ها تسهیلاتی است که برای شرکت کنندگان در کنکور مهیا شده و مشمولان با ارائه مدارک مورد نظر می‌توانند به راحتی امور خود را پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bahman
۱۳:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
سربازی باید اصلاح شود چرا باید ۲۱ماه عمر یه جوان تباه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
کاش اشتغال هم خدمت مقدس نامیده میشد و همه گیر بود
آخرین اخبار