موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی/ ۸ صبح پنج‌شنبه سوت پایان تبلیغات نامزد‌های انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همه شعب اخذ رأی پیش از انتخابات ضدعفونی می‌شوند و همه عوامل اجرایی مستقر در این شعبه‌ها به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز خواهند شد.

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه برگزاری انتخابات مجلس در روز جمعه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اظهار کرد: روز جمعه انتخابات دوره دوم مجلس در حوزه‌های انتخابیه‌ای که هیچکدام از نامزد‌های انتخاباتی آنها موفق نشدند اکثریت آرا را کسب کنند برگزار می‌شود.

او افزود: انتخابات در یازده حوزه انتخابیه از ساعت ۸ صبح جمعه بیست و یکم شهریور آغاز و تا ساعت ۱۸ همان روز ادامه خواهد داشت.

موسوی تاکید کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا با همکاری وزارت بهداشت و شورای نگهبان تهیه شد که به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسید و به استان‌ها ابلاغ و مقدمات اجرای آن نیز فراهم شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: همه شعب اخذ رأی پیش از انتخابات ضد عفونی می‌شوند و همه عوامل اجرایی مستقر در این شعبه‌ها به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز خواهند شد.

موسوی تاکید کرد: رأی دهندگان حتما خودکار شخصی، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند تا ان‌شاالله انتخابات سالم برگزار شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ما توصیه کرده‌ایم که رأی گیری در صورت امکان شعب اخذ رأی در فضای باز انجام شود؛ البته برخی استان‌ها گرمسیر هستند و به همین دلیل باید شعب در فضای بستته خدمات را ارائه دهند، البته تاکید شده که در فضای بسته تهویه به درستی صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: از پنجشنبه گذشته در یازده حوزه انتخابیه مذکور تبلیغات نامزد‌های انتخابات آغاز شده و داوطلبان برای تبلیغات تا ساعت ۸ صبح ۲۰شهریور فرصت خواهند داشت.

موسوی گفت: خوشبختانه تاکنون گزارش از تخلفات در تبلیغات نامزد‌های انتخابات به ما گزارش نشده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در این دوره با استفاده از برنامه‌های استانی صدا و سیما، نامزد‌های انتخابات می‌توانند برای خود تبلیغات داشته باشند که این امر به تایید کمیسیون تبلیغات در استان‌ها رسید و این برنامه‌ها از پنجشنبه در حال پخش است.

او تصریح کرد: ما نامزد‌های انتخابات را به دلیل شیوع بیماری کرونا از هرگونه فعالیت تبلیغاتی که منجر به تجمع افراد شود منع کرده‌ایم و بنابراین آن‌ها را به سمت فضای مجازی و صدا و سیما سوق دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار