غفوری: کار سختی در آسیا داریم/ برای فرهاد آرزوی موفقیت می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کار سختی را در پیش رو داریم و امیدوارم استراماچونی به تیم بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران پس از خروج از ساختمان باشگاه استقلال اظهار داشت: کار بسیار سختی در نقل و انتقالات داریم چرا که باید تیم خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده را راضی کنیم تا هر طور شده در تیم بمانند. این بازیکنان حق و حقوقی دارند که باشگاه باید آن‌ها را پرداخت کند تا مشکلی برای تمدید قرارداد نباشد.

او درباره حضور نامجو مطلق به عنوان سرمربی استقلال در آسیا گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده کار سختی داریم، اما خداراشکر نامجو مطلق، مصطفوی و غلامپور مسئولیت  هدایت تیم را قبول کردند و آن‌ها شناخت خوبی از تیم دارند و امیدوارم در آسیا نتیجه خوبی بگیریم، اما به هر حال کار سختی در پیش داریم.

غفوری افزود:امیدوارم در تمدید قرارداد‌ها باشگاه بیشترین سعی خود را به کار بگیرد تا تمامی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت علی کریمی بیان کرد: در نقل و انتقالات رقابت وجود دارد و می‌دانم کریمی یکی - ۲ پیشنهاد خوب دارد که قابل قیاس با پیشنهاد باشگاه های ایرانی نیست، اما خودمان هم تلاش می‌کنیم تا او بماند، ولی باید ببینیم تصمیم نهایی چه می‌شود. من پیشنهاد خارجی نداشتم، اما کریمی پیشنهاد دارد. ما علاقه داریم کریمی در تیم باشد، چون جذب بازیکن در حد و اندازه او کار بسیار سختی است.


بیشتر بخوانید


غفوری درباره بازگشت استراماچونی افزود: طبق گفته‌های مدیرعامل و شرایطی که وجود دارد، نیامدن استراماچونی خیلی به باشگاه ضرر می‌زند و امیدوارم آن‌هایی که در راس کار هستنند، مصلحت اندیشی کنند تا باشگاه خیلی ضرر نکند، چون با نیامدن استراماچونی باید به او خسارت داده شود و از طرفی کادر فنی جدیدی بیاید و باشگاه باید متقبل هزینه‌هایی شود و امیدوارم همه چیز به نفع باشگاه باشد، چون استقلال مشکلات مالی زیادی دارد و امیدوارم کمک شود تا استراماچونی بازگردد. ارتباطی برای آمدن و نیامدن با استراماچونی نداریم و اگر ارتباطی هم باشد دوستانه است. اگر کاری از دستمان بر بیاد او را به ایران باز می‌گردانیم و بازگشت او به نفع تیم خواهد بود، اما اگر استرا برنگردد هواداران تا سال‌ها این اتفاقات را قبول نمی‌کنند. به نظرم استراماچونی بیاید خوب است.

بازیکن استقلال درباره وضعیت مجیدی گفت: پس از بازی فینال جام حذفی همه ناراحت بودیم و دوست داشتیم با مجیدی رقابت‌ها را با قهرمانی به پایان برسانیم، اما نشد. برای فرهاد عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم، او پیشرفت خوبی را در مربیگری اش تجربه کرد و به او تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد.

غفوری افزود: من نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم‌اما تیم و اعضای ما لایق کسب یک جام بودند و برای همین پس از بازی فینال ناراحت بودم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار