طغیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی ایراد‌های شورای نگهبان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی آخرین ایراد‌های مدنظر شورای نگهبان نسبت به لایحه مالیات بر ارزش افزوده در این کمیسیون خبر داد.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: ایرادهای شورای نگهبان نسبت به قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور ره‌پیک عضو حقوقدان شورا بررسی شد.

وی افزود: اخذ مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد و جداول تخصیص منابع در این قانون مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، آن‌ها اعلام کرده بودند که این قانون نباید به تخصیص منابع بپردازد بلکه این موضوع باید در بحث بودجه تعیین شود.

طغیانی تصریح کرد: شورای نگهبان نسبت به موضوع اخذ مالیات برارزش افزوده از افراد محروم جامعه هم ایراد شرعی گرفته و اعلام کرد، این نوع مالیات از محرومان نباید گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: درباره سه موضوع مناطق آزاد، اخذ مالیات برارزش افزوده از محرومان و تخصیص‌ها ایرادات با توافق شورای نگهبان بررسی شد و گزارش آن به صحن علنی ارائه می‌شود تا بعد از تصویب به شورای نگهبان ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار