علیرضابیگی:

مالک ماشین‌سازی تبریز زندانی شد

نماینده مردم تبریز از زندانی شدن مالک ماشین‌سازی تبریز به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور خبر داد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد علیرضابیگی در صحن علنی امروز (یکشنبه ۱۶ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: سرانجام با مرارت‌های بسیار «مش قربانعلی» از مالکیت ماشین‌سازی خلع و به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.

او افزود: همچنین طراح سناریو‌های ناصواب و واگذاری که مسبب اصلی آشفتگی امروز واحدهایی چون کشت و صنعت مغان، ماشین‌سازی و هپکو و بسیاری از واحد‌های مهم بود، راهی زندان شد و رئیس قوه قضائیه اخیراً دستور رسیدگی به پرونده‌هایش را صادر کرد که تسریع در این موضوع ضروری است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: ۸ ماه است که سازمان خصوصی اعاده ماشین‌سازی به ایدرو را ابلاغ کرده، اما مدیران صندوق بازنشستگی که کاتالیزور واگذاری آن بودند به مدیریت کاسبانه خود ادامه می‌دهند و موانعی برای انتقال سهام به سازمان گسترش ایجاد شده است.

علیرضا بیگی بیان داشت: دولت در خصوص تعلیق بدهی‌های ماشین‌سازی ظاهراً مصوبه‌ای داشته که ما از آن خبر نداریم، اما انتقال سهام به این بهانه متوقف شده است و لازم است وزیر رفاه هر چه سریعتر موانع انتقال مالکیت را مرتفع کند.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس در پایان خواستار رفع سریع‌تر موانع موجود بر سر راه انتقال مالکیت این شرکت شد و گفت: با رفع مشکلات سد راه این شرکت در سال جهش تولید، باید اجازه داد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افروز
۱۹:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چرا کسانی که مسبب این کاربودندودرعرض نیم ساعت درهتل للاله پارک تبریزاین کارخانه که ابروی تبریزوایران است واگذار کردنداسامی آن خایینین را نمی نرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من خصوصی سازی ها غلط است. مسئولین خصوصی سازی را از غرب دیکته کرده اند. اما غرب تمام قد پشت صنایع و اقتصادش است و در واقع اقتصادشان دولتی است هر چند بگویند خصوصی است. قدرت بسیاری در اتحاد وجود دارد در واقع دولت بزرگترین اتحادیه کشور است. تنها کافی است به رفع عیوب سیستم دولتی و حکومتی مان بپردازیم ، و در ادامه از آن کمال استفاده را بکنیم . یکی از این عیوب شفاف نبودن حقوق ها و اینکه بودجه نه بر حسب هزار میلیلرد، بلکه دقیقا تا ریال آخر در کجا صرف می شود
آخرین اخبار