شبکه آب ناحیه غرب شهرکرد اصلاح می‌شود

در راستای توسعه شبکه فاضلاب در منظریه و سطح شهر نیز ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پرویز کرمی معاون پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پارسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به تبصره سه تخصیص یافت و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم مجددا اضافه و در سطح شهر هزینه شد که جهت حفاری‌ها ۳۱۴ میلیون تومان به شهرداری پرداخت شد.

او با بیان اینکه در راستای توسعه شبکه فاضلاب در منظریه و سطح شهر نیز ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شد افزود: در مناطقی مانند میرآباد که در پیک مصرف با کمبود آب مواجه بودند هشت فشارشکن نصب و امسال شاهد یک توزیع عادلانه در بحث مصرف آب بودیم.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به اجرای هشت کیلومتر شبکه فاضلاب در ناحیه غرب اضافه کرد: حدود ۱.۵ کیلومتر دیگر شبکه فاضلاب در چالشتر وجود دارد که امسال تکمیل می‌شود.

او با بیان اینکه اصلاح شبکه آب ناحیه غرب با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است ادامه داد: شبکه آب اشکفتک و چالشتر کاملا فرسوده است که در حال اصلاح و تعمیر می‌باشد، اما شبکه آب مهدیه کاملا اصلاح و بازسازی شده است که در همین راستا از تبصره سه حدود ۴۰۶ میلیون تومان در ناحیه غرب هزینه شده است.

کرمی گفت: در سال جاری پنج کیلومتر شبکه فاضلاب و هشت کیلومتر اصلاح شبکه آب داریم که عمده آن در ناحیه غرب است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.