لیگ ملت‌های اروپا/ آلمان و اسپانیا در اندیشه کسب اولین پیروزی

هفته دوم فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، امشب با برگزاری ۲ مسابقه در سطح یک پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب ۲ مسابقه در سطح یک برگزار می‌شود. تیم‌های فوتبال آلمان و اسپانیا در گروه چهارم باید به ترتیب رو در روی سوئیس و اوکراین قرار بگیرند.

سوئیس - آلمان (ساعت ۲۳:۱۵)

بازی تیم‌های فوتبال سوئیس و آلمان در ورزشگاه یاکوب آرنا (بازل سوئیس) برگزار می‌شود. همچنین قضاوت این مسابقه بر عهده مایکل اولیور، داور مشهور انگلیسی خواهد بود.

۱۰ بازیکن سوئیس در بوندسلیگای آلمان شاغل هستند. یان سومر، دروازه بان این تیم با ۱۲۶ مهار، یکی از بهترین سنگربانان فصل گذشته لیگ آلمان بود. سوئیس در بازی قبل با حساب ۲ بر صفر نتیجه را به اوکراین واگذار کرد.

مانوئل نویر، جاشوا کیمیچ، لئون گورتسکا و سرژ گنابری به دلیل حضور بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا، این بازی به استراحت می‌پردازند.

سوئیس و آلمان در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا در گروه خود اول شدند. دیدار آخر ۲ تیم یک بازی دوستانه بود که با برتری ۵ بر ۳ سوئیس به پایان رسید.

ترکیب احتمالی آلمان: تراپ، زوله، گینتر، کرر، گوزنس، جان، کروس، برانت، سانه، گوندوگان، ورنر

ترکیب احتمالی سوئیس: سومر، آکانجی، رودریگز، الودی، امباوو، استفن، وارگاس، امبولو، ژاکا، آبیسچر و سفروویچ

اسپانیا - اوکراین (ساعت ۲۳:۱۵)

بازی تیم‌های فوتبال اسپانیا و اوکراین در استادیوم آلفردو دی استفانو (مادرید اسپانیا) برگزار می‌شود. قضاوت این مسابقه بر عهده بنیوت باستین فرانسوی بر عهده دارد.

اسپانیا پس از اینکه موفق شد دقیقه ۹۵ از شکست برابر آلمان فرار کند، به دنبال این است تا بار دیگر قدرت خود را به نمایش بگذارد. آن‌ها مقابل آلمان در فاز دفاعی بسیار پر اشتباه بودند و اگر واکنش‌های "داوید دخیا" نبود، با اختلاف گل زیاد نتیجه را واگذار می‌کردند.

انریکه نمی‌تواند در این دیدار از مارکو آسنسیو و آداما ترائوره استفاده کند. آن‌ها با وجود اینکه به تیم ملی دعوت شدند، اما در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده و اردو را ترک کردند.

اسپانیا در ۱۰ مسابقه آخر خود حداقل یک گل را وارد دروازه حریفان کرده است. شاگردان شوچنکو (سرمربی اوکراین) و انریکه (سرمربی اسپانیا) موفق شدند رتبه اول گروه خود را در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا کسب کنند.

آخرین رویارویی اسپانیا و اوکراین به مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۶) بر می‌گردد. در آن دیدار اسپانیا با تک گل گاسپر حریف را شکست داد.

ترکیب احتمالی اسپانیا: دخیا، راموس، تورس، گایا، کارواخال، رودری، تیاگو، رویز، ناواس، تورس و رودریگو

ترکیب احتمالی اوکراین: پیاتوف، راکیتسکی، کوچر، فدتسکی، شوچوک، یارمولنکو، روتان، استپاننکو، کونوپایانکا، هارماش و کراپتس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار