زنگ بازگشایی مدارس درشهرستان نیکشهر نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر،معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، معلمان و جمعی از مسئولان شهرستان در مدرسه بنت الهدی شهر نیکشهر نواخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داودی  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شرستان نیکشهر  در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: اولیا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع ویروس کرونا نهایت همکاری را با مدارس و آموزش و پرورش داشته باشند.برای داشتن سال تحصیلی با آرامش و بدون دغدغه و ادامه روند تحصیل دانش آموزان نیازمند همکاری هرچه بیشتر خانواده ها هستیم.

داودی افزود: امیدواریم در شرایط فعلی بیماری، آموزش و پرورش با کمک و همراهی همه دستگاههای اجرائی و با جدیت و تلاش مضاعف در مسیر کنترل دوگانه آموزش کشور و سلامت جامعه سربلند بیرون بیایند.

باور  مدیر آموزش و پرورش نیکشهر نیز با اشاره به لزوم پیروی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاسیه رؤسای آموزش و پرورش، اظهار کرد: امیدواریم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور، آن چیزی که مدنظر ایشان است، اجرایی شود.

او  با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید با چالش‌های جدیدی روبرو هستیم افزود: مشکلاتی که ویروس کرونا در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است، در سطح جهانی است و مختص منطقه و کشور ما نیست.

باور گفت: ما عملا وارد زیست‌بوم جدیدی شده‌ایم و ناچاریم که خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. در شرایط جدید، مدیریت‌ها و نحوه زیست‌ تغییر کرده پس طبیعی است که آموزش ما نیز دچار چالش‌ها و تغییراتی خواهد شد اما این موضوع باعث نشده که ما از امر مهم آموزش و پرورش مغفول بمانیم و از کنار آن بگذریم.

او خطاب به معلمان و مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی تصریح کرد: با شناختی که از همکارانمان در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان داریم و با تدبیر، درایت و همتی که به خرج خواهند داد، مطمئنا سال تحصیلی جدید به بهترین شکل سپری خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.