در سومین سالروز نبرد «فجر الجرود»؛

فرمانده ارتش لبنان: اجازه نخواهیم داد تروریسم بار دیگر به لبنان بازگردد

«عماد جوزف عون» فرمانده ارتش لبنان بر لزوم مبارزه با تروریسم و مقابله با تهدیدات دشمنان تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، فرمانده ارتش لبنان بر آمادگی کامل و دائم برای جلوگیری از بازگشت تروریست‌ها به لبنان و مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در سومین سالروز نبرد «فجر الجرود» و گرامیداشت یاد شهدای این نبرد و همه کسانی که به دست گروه تروریستی داعش به شهادت رسیده اند، «عماد جوزف عون» فرمانده ارتش لبنان با حضور در منطقه رأس بعلبک، از بنای یادبود منقـش به اسامی شهدا پرده برداری کرد.

این مراسم در حضور خانواده‌های شهدا و همزمان با مراسم و فعالیت‌های ساکنان این منطقه برگزار شد. جوزف عون طی سخنانی در این مراسم تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد تروریسم بار دیگر به لبنان برگردد. با دشمن اسرائیلی و همه کسانی که بخواهند به لبنان آسیب و صدمه وارد کنند، تمام عیار مقابله خواهیم کرد.

فرمانده ارتش لبنان تاکید کرد این نهاد نظامی به حمایت از همه لبنانی‌ها در همه مناطق پایبند خواهد بود و در این شرایط دشوار کنار ملت ایستاده است.

وی گفت: ما همچنان که زمان جنگ کنار مردم بودیم، در صلح و بحران‌ها نیز چنین خواهیم بود. ما از هیچ گروهی جانبداری نخواهیم کرد. اولویت ما حمایت از صلح و ثبات داخلی لبنان بر اساس داشته‌ها و مسئولیت‌هایمان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار