افتتاح آنلاین اولین سالن سینمایی کودکان توسط شهردار تهران

امروز اولین سالن سینمایی کودکان در منطقه ۲ تهران توسط شهردار تهران به صورت آنلاین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بهره برداری از پروژه‌های منطقه ۲ تهران عصر امروز (شنبه پانزدهم شهریور ماه) با حضور مدیران شهری برگزار شد و اولین سالن سینمایی کودکان توسط پیروز حناچی شهردار تهران به صورت آنلاین افتتاح شد.

چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: این ویروس عالم گیر همه ما را به این نتیجه رساند که سلامتی مهمترین رکن زندگی است و این یک دریافت همه گیر است.

وی افزود: امروز که کرونا عالم گیر شده و شرایط زندگی را سخت کرده اهمیت مسأله سلامت بیشتر مشخص شده است و از سوی دیگر در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی کمک کرده زندگی راحت تری داشته باشیم، اما همین تکنولوژی بر روی سلامت روان تأثیر گذاشته و سلامت روان هم این روز‌ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران تصریح کرد: تلاش همه همکاران ما در شرکت شهر سالم در دو سال اخیر این بود که در پروسه‌های پایش سلامت کارمندان شهرداری موضوع پایش سلامت روان را هم مورد توجه قرار دهیم.

چوبینه ادامه داد: تلاش کردیم در ۱۹ مرکز درمانی موجود در شهر تهران موضوع پایش سلامت روان را به صورت علمی و پیشرفته پیگیری کنیم.

وی گفت: ما در حوزه سلامت روان آموزش پیگیری و پیشگیری را برای همه کارمندان شهرداری تهران در نظر گرفته ایم و تلاش شد حتی خانواده این عزیزان هم از این پایش بهره‌مند شوند.

در ادامه رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ تهران، گفت: از آغاز فعالیت مدیریت شورای پنجم، با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته چهار مورد از پروژه‌ها در این منطقه افتتاح شدند و حالا پنجمین پروژه نیز آماده بهره برداری است.

وی افزود: این پروژه‌ها براساس نیاز‌ها و ظرفیت‌های شناسایی شده در تعامل با مردم احصا شده که در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و اجرا شده است.

کشت پور تصریح کرد: مهم‌ترین راهبرد ما در منطقه ۲، توسعه زیرساخت‌ها، ارتقای سرانه‌ها و حرکت در مسیر هوشمندسازی خدمات شهری است که امروز در افتتاح پروژه‌ها این مهم را در نظر گرفتیم.

شهردار منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح چند پروژه تفریحی گفت: منطقه ۲ به دلیل داشتن بوستان‌ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است، برهمین اساس پروژه‌های تفریحی و فرهنگی با هدف تأمین رضایت شهروندان طراحی و احداث شده اند و این در حالی است که حمایت از استارت آپ‌ها را در راستای کمک به هوشمندسازی شهر در دستور کار قرار داده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار