انتقاد از منچستر یونایتد به دلیل جذب فن‌د بیک

پل مرسون، بازیکن اسبق تیم فوتبال آرسنال از عملکرد نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  دونی فن د بیک، بازیکن ۲۳ ساله تیم فوتبال آژاکس پنجشنبه هفته گذشته با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست.  

اضافه شدن فن د بیک به جمع شیاطین سرخ، باعث شده اوله گنار سولسشیر در خط میانی انتخاب‌های بیشتری داشته باشد، اما پل مرسون، بازیکن اسبق آرسنال که اکنون به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت فعالیت می‌کند، از تصمیم باشگاه منچستر یونایتد برای جذب فن د بیک انتقاد کرد و این انتقال را غیر ضروری دانست.  

مرسون درباره پیوستن بازیکن هلندی به منچستر یونایتد اظهار داشت: فن د بیک شبیه پسری است که منچستر یونایتد را ورشکسته می‌کند. اصلا درک نمی‌کنم چرا چنین بازیکنی جذب شده است. آن‌ها ۴۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن در پستی هزینه کرده اند که در آن بسیار قوی هستند. با وجود بازیکنانی مانند پل پوگبا و برونو فرناندز، فن د بیک چطور می‌خواهد بازی کند؟  

او در ادامه گفت: منچستر یونایتد باید بازیکنی بخرد که بتواند برای تیم نقش اصلی را بازی کند، اما با جذب فن د بیک، این طور به نظر می‌رسید که مسئولان باشگاه با خودشان گفته اند "ما هنوز بازیکنی نخریده ایم، بیایید و برویم یک بازیکن بخریم. چه کسی را می‌توانیم بگیریم؟ "


بیشتر بخوانید:


دونی فن د بیک در حالی به منچستر یونایتد پیوسته که این تیم خط هافبک شلوغی با حضور بازیکنانی مانند برونو فرناندز، پل پوگبا، اسکات مک تامینی، نمانیا ماتیچ و فرد دارد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار