اعتراض مازندرانی ها به قرارداد ۲ کشتی گیر استقلال

دو آزادکار تیم هیئت کشتی قائمشهر درحالی به تیم استقلال پیوستند که با نماینده مازندران قرارداد داشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انصراف تیم دریاچه ارومیه از حضور در رقابتهای لیگ کشتی آزاد، کشتی گیران این تیم با باشگاه استقلال به توافق رسیدند و قرارداد امضاء کردند اما گویا قرارداد ۲ کشتی گیر باعث حواشی برای سازمان لیگ شده است.

محمد صادق زاده مربی تیم هیئت کشتی قائمشهر ضمن تائید این موضوع گفت: پس از انصراف تیم دریاچه ارومیه از حضور در رقابتهای لیگ، تمامی کشتی گیران این تیم به عنوان کشتی گیران آزاد می توانستند به تیم های دیگر بروند که ما هم طبق قانون با عباس فروتن و نادر حاج آقانیا به صورت رسمی قرارداد بستیم. ضمن اینکه قرارداد ما داخلی نبود و بطور رسمی با حضور در دفتر سازمان لیگ فدراسیون کشتی ثبت شد.

وی ادامه داد: ما شنیدیم این دو کشتی گیر با وجود اینکه با ما قرارداد رسمی داشتند در کمال تعجب با تیم استقلال هم قرارداد امضاء کردند.

صادق زاده تصریح کرد: قرار است این مشکل با حضور مسئولان تیم ما در فدراسیون کشتی بررسی و حل شود اما مطمئن باشید اگر این موضوع بصورت قانونی پیگیری نشود، هیئت کشتی استان مازندران به عنوان هیئت استان متبوع این دو کشتی گیر، هیچ رضایت نامه ای برای آنها جهت حضور در لیگ صادر نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید: کودک اهوازی باحمایت قهرمانان ملی کشتی صاحب پای مصنوعی شد/ چهره های سرشناس کاراته و کشتی در کوره پزخانه های تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار