اعطای کتیبه رایگان محرمی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در خراسان جنوبی

کتیبه رایگان محرمی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در خراسان جنوبی اعطا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سازمان اوقاف و امورخیریه به‌ منظور ترویج شعائر حسینی و حمایت از روضه‌های خانگی در زمان شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده که دارای تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خریداران است.

در گذشته رسمی بوده که در مناسبت‌های گوناگون، پرچم و بیرق‌هایی را سر در خانه‌ها آویزان می‌کردند، اما با توجه به زندگی آپارتمان‌ نشینی، این سنت به فراموشی سپرده شده، که سازمان اوقاف و امور خیریه به‌ منظور حمایت از روضه‌های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده است.

این طرح با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه، یک هیئت» با همکاری سایت عقیق اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


این کتیبه دارای تخفیف صددرصدی بوده و درخواست‌کنندگان هزینه ۱۱ هزار تومانی را به شرکت پست پرداخت کرده اند و این کتیبه برایشان ارسال شده است.

باتوجه به استقبال چشمگیر هموطنان از این پویش، عزاداران حسینی که موفق به دریافت این کتیبه شده‌ اند، می‌توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتگ «#این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه، یک هیئت» شرکت کنند.

مرحله دوم ارائه این کتیبه‌ها در سایت عقیق (aghighshop.ir) آغاز شده و عزاداران حسینی می‌توانند با مراجعه به این سایت، کتیبه «این خانه عزادار حسین است» را تهیه کنند.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: محرم 99 ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار