لیگ ملت‌های اروپا/ رقابت هلند و لهستان در شب غیبت لواندوفسکی

رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار مهم در سطح یک پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب ۸ مسابقه در دسته‌های مختلف برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقات تیم‌های فوتبال هلند و ایتالیا باید به ترتیب به مصاف لهستان و بوسنی بروند.

ایتالیا - بوسنی (ساعت ۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال ایتالیا که با هدایت مانچینی روز‌های بد خود را فراموش کرده، قصد دارد در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا قدرت نمایی کند. آن‌ها ۱۰ بازی آخر خود را در انتخابی جام ملت‌های اروپا با پیروزی پشت سر گذاشتند. ایتالیا طی این ۱۰ مسابقه ۳۷ گل به حریفان زده است که قدرت خیره کننده خط حمله این تیم را نشان می‌دهد.

چیرو ایموبیله که در این فصل با ۳۶ گل زده بالاتر از لواندوفسکی و رونالدو کفش طلای اروپا را کسب کرد، در این مسابقه در نوک خط حمله ایتالیا قرار خواهد گرفت و می‌خواهد در تیم ملی هم ثابت کند که بی دلیل این عنوان مهم را به دست نیاورده است.

میرالم پیانیچ هافبک سرشناس بوسنی که به تازگی راهی بارسلونا شده به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند کشورش را در این مسابقه همراهی کند.

بازی ایتالیا و بوسنی در استادیوم آرتمیو فرانکی (فلورانس ایتالیا) برگزار می‌شود و قضاوت آن بر عهده تاسوس سیدیروپولوس خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایتالیا: دوناروما، بونوچی، کیلینی، لورنزو، بیراگی، جورجینیو، کریستانته، زانیولو، اینسینیه، ایموبیله، کیزا

ترکیب احتمالی بوسنی: سهیچ، کوواسویچ، بیساکچیچ، زوران، کولاشیناچ، سیمیروت، بسیچ، هاجرادینویچ، کوجاک، ویسکا و ادین ژکو

هلند - لهستان (ساعت ۲۳:۱۵)

در دیگر مسابقه گروه یک لیگ ملت‌های اروپا، تیم فوتبال هلند در استادیوم یوهان کرایوف آرنا (آمستردام) میزبان لهستان خواهد بود. قضاوت این مسابقه را کاباکوف برعهده خواهد داشت.

هلند برای این مسابقه "رونالد کومان" سرمربی موفق خود را در اختیار ندارد، زیرا او قراردادش را فسخ کرد و به بارسلونای اسپانیا منتقل شد. کومان کاملا هلند را طی مدتی که در اختیار داشت احیا کرده بود و به جای او، دستیارش "دوایت لودوگس" هدایت لاله‌های نارنجی را بر عهده دارد.

لهستان در این مسابقه با یک غایب بزرگ باید به مصاف هلند برود. رابرت لواندوفسکی ستاره خط حمله این تیم در این دیدار غایب است. مهاجم بایرن که در این فصل با مونیخی‌ها موفق به کسب ۳ گانه شد، نمی‌تواند کشورش را برابر هلند همراهی کند.

ترکیب احتمالی هلند: سیلسن، فن دایک، آکه، ویندل، ولتمن، فرانکی دی یونگ، واینالدوم، فن دبیک، دیپای، پرومیس و لوک دی یونگ

ترکیب احتمالی لهستان: شزنی، گلیک، بدنارک، برژینسکی، ریبوس، گورالسکی، کریچویاک، زیلینسکی، گروزیسکی، ژیمانسکی و پیونتک


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار