اسماعیل هنیه: مقاومت گزینه ثابت ما باقی خواهد ماند/ لبنان بینی دشمن را به خاک مالید

رئیس دفتر سیاسی حماس طی سخنانی ضمن تاکید بر فراگیری گزینه‌های مقاومت، خاطرنشان کرد که اولین کاری که باید انجام شود سازمان‌دهی فلسطین و بازگرداندن وحدت ملی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی سخنانی در نشست دبیرکل های گروه های فلسطینی گفت: «خطاب به اسرا می گویم، مقاومتی که در گذشته به هر وسیله ممکن شما را آزاد کرد، متعهد می شود که باز شما را آزاد کند».

اسماعیل هنیه افزود: «امروز جمع شده‌ایم تا بگوییم که ملت فلسطین در خارج و داخل متحد باقی خواهد ماند. لبنان بینی دشمن را به خاک مالید و همچنان مقاومت لبنان امتداد مقاومت ملت ما در داخل فلسطین اشغالی است. اردوگاه های ما در لبنان قلعه پایداری و کلید بازگشت است و به عنوان عامل ثبات و وحدت باقی خواهد ماند».

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: «در مرحله‌ای قرار داریم که با خطرات بی سابقه ای روبه رو هستیم؛ خطرات و تهدیداتی استراتژیک علیه قضیه فلسطین و منطقه وجود دارد. هدف معامله قرن و طرح های مرتبط با آن هدفی خطرناک و ضربه زدن به مسئله فلسطین است».

وی گفت: «دشمنان هرقدر هم که تلاش کنند، نمی توانند حقوق ثابت ما را زیرپا بگذارند، بلکه ما معادلات را می سازیم. گزینه ما مقاومت فراگیر است؛ غزه در عمق محاصره توانست نظریه بازدارندگی دشمن را بنا کند. اولین کاری که باید انجام دهیم سازماندهی فلسطین و بازگرداندن وحدت ملی است؛ چراکه اساس مقابله با توطئه ها اتخاذ موضع واحد است».

اسماعیل هنیه ادامه داد: «دومین کار مقاومت با تمام انواع مردمی، سیاسی، قانونی و هر شکل دیگر از جمله نظامی است. سومین کار تشکیل ائتلاف قوی در منطقه مبتنی بر استراتژی مقاومت و حمایت از مسئله فلسطین است. نمی‌پذیریم که کسی غزه را چه با تشویق چه با تهدید از فلسطین جدا کند».

گفتنی است، اسماعیل هنیه طی سفر یک هفته‌ای به لبنان با گروه‌های مقاومت فلسطینی دیدار می‌کند تا ابعاد مختلف خیانت امارات به آرمان‌های فلسطین بررسی شود. هنیه همچنین قرار است تا با سید حسن نصر‌الله دبیرکل حزب‌الله دیدار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار