جان باختن در عمق ۴۰ سانتی متری دریا

جان باختن در دریا این بار برای کودک ۴ ساله تهرانی در عمق ۴۰ سانتی متری دریا رقم خورد.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه حادثه شنای دسته جمعی و غرق شدن ۷ مسافر اهل تهران ساعت ۱۶ بعدازظهر دیروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه گزارش شد، گفت: در این حادثه یک دختر بچه ۴ ساله که از اقوام این خانواده بود، در عمق ۴۰ سانتی متری آب‌های ساحلی محمودآباد جان باخت.

او از نجات جان ۶ نفر از اعضای خانواده پس از غرق شدن خبر داد و افزود: این دختر ۴ ساله، فقط ۱۰ متر از کنار ساحل فاصله داشت.

کریمیان گفت: شنا در منطقه ممنوعه، رها کردن کودکان در سواحل، مواج بودن دریا از عمده دلایل غرق شدن افراد در آب‌های ساحلی خزر است.

بیشتر بخوانید:

او افزود: ۱۳ نفر را از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران از دست داده ایم.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ناجیان غریق استان با ۶٠ درصد ظرفیت در سواحل مستقر هستند، گفت: با توجه بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تعطیلی طرح‌های ساماندهی دریا از ابتدای مرداد، شاهد حضور گسترده گردشگران در سواحل مازندران هستیم.
 
او با بیان اینکه از ابتدای خردادماه امسال تاکنون ۱۳ تن در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند، افزود: ناجیان غریق ۴۸۰ نفر را نیز از غرق‌شدن در دریا نجات دادند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: سواحل دریا این روز‌ها تقریبا خالی از مسافر است به همین دلیل افراد در استفاده از دریا به هشدار‌های ناجیان غریق توجه کنند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خیلی دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آخه چرا میاید؟‌دریا اونام تو این وضعیت کرونا واقعا جای شنا؟ واجبه مسافرت رفتن تو این شرایط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار