مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مدرسه محوری مهمترین برنامه آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت کنونی بوجود آمده بعلت شیوع ویروس کرونا گفت: مدرسه محوری مهمترین برنامه امسال آموزش و پرورش استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه امسال متفاوت با سال‌های گذشته است و بحث مدرسه محوری مطرح است اظهار داشت: در هر مدرسه بنا به شرایط موجود و با توجه به مصوبات شورای مدرسه تصمیم گیری انجام می‌شود و برنامه آموزشی متناسب با بوم منطقه اجرا می‌شود.

او افزود: تمام مراحل ضدعفونی و گندزدایی مدارس انجام شده و هیچ مشکلی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد و مدارس از ۱۵ شهریورماه بازگشایی خواهند شد.

قائدامینی اضافه کرد: حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس تصمیم ستاد کرونا و با توجه به وضعیت منطقه است و برای حضور دانش‌آموزان در مدارسی که جمعیت کم دارند، هیچ مشکلی وجود ندارد و برای مدارسی که جمعیت زیاد دارند، نیز برنامه ریزی‌های خاص انجام شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: اولویت نخست نظام آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان و معلمان است و در عین حال در وضعیت موجود آموزش‌ها به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود.

قائدامینی گفت: تمام محتوای آموزشی در سال تحصیلی جدید بدون هیچ عیب و نقص آموزش داده خواهد شد.

او افزود: مهمترین اقدام زنیادی برای سال تحصیلی آینده در استان بر اساس سند تحول بنیادین، تدوین سند در اداره کل و مناطق استان است که تمام برنامه‌های آموزشی مشخص و به مدارس ابلاغ شده است.

قائدامینی به اجرای طرح بوم در مدارس استان اشاره و اضافه کرد: برنامه‌های مهارتی از داخل سند بنیادین در قالب بسته‌های تحولی استخراج شده و در سال تحصیلی پیش رو در مدارس اجرایی خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه مبارزه با چاقی دانش آموزان، طرح هر دانش آموز یک مهارت و طرح مدرسه خوانا، طرح آجر به آجر در مدارس استان امسال اجرایی می‌شود که در طرح هر دانش آموز یک مهارت، دانش آموزان یک مهارت علمی را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار