مدیر برنامه اسبق مسی:

جدایی مسی از بارسلونا می‌تواند وجهه او را خراب کند

مدیر برنامه‌ای که حدود ۲۰ سال قبل زمینه انتقال لیونل مسی به تیم فوتبال بارسلونا را فراهم کرد، نسبت به جدایی او از کاتالان‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هوراسیو گاگیولی، مدیر برنامه‌ای که زمینه انتقال لیونل مسی را به تیم فوتبال  بارسلونا ایجاد کرده بود، اعتقاد دارد تصمیم این بازیکن برای جدایی از بارسلونا می‌تواند وجهه او نزد هواداران را خراب کند.  

ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها چند روز پس از باخت تحقیر آمیز تیمش برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد قصد دارد از این باشگاه جدا شود. این تصمیم او فوتبال جهان را به شوک بزرگی فرو برد.  

هوراسیو گاگیولی که حدود ۲۰ سال پیش زمینه انتقال مسی از نیولز اولد بویز به بارسلونا را فراهم کرده بود، درباره تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا گفت: تصمیم مسی برای جدایی را درک نمی‌کنم، زیرا او در بارسلونا رشد کرد. هواداران بارسلونا سزاوار چنین چیزی نیستند. برای ترک بارسلونا به او توصیه‌های بدی شده و امیدوارم او متوجه این موضوع باشد.  

مدیر برنامه‌های اسبق مسی در ادامه گفت: من نمی‌خواهم درباره اینکه وجهه مسی با ترک بارسلونا تا چه اندازه می‌تواند خراب شود، حرفی بزنم. امیدوارم هواداران همیشه دستاورد‌های او برای بارسلونا را به یاد بیاورند، هر چند که کار دشواری خواهد بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار