گانتس: حملات نتانیاهو علیه من سیلی به صورت اسرائیلی‌هاست

پنهانکاری بنیامین نتانیاهو در خصوص توافق سازش با امارات واکنش انتقادی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنی گانتس از حملات انتقادی بنیامین نتانیاهو به مثابه سیلی به صورت صهیونیست‌ها یاد کرد.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه کان گفت: حملات نتانیاهو علیه من همانند سیلی به صورت اسرائیلی‌هاست.

نخست وزیر کشیک رژیم صهیونیستی به انتقاد از گفته‌های نتانیاهو در خصوص توافق سازش با امارات پرداخت و گفت: این سخنان بسیار تندی از سوی نخست وزیر است، که به خوبی می‌داند که من هرگز مرتکب سوء استفاده سیاسی نشده ام و هیچگاه موضوعی از سوی من به بیرون درز پیدا نکرده است. من ملاحظات رازداری را درک می‌کنم.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها در ادامه به شدت از پنهانکاری نتانیاهو در خصوص توافق عادی سازی روابط با امارات انتقاد کرد.

پیش از این نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود به دلیل ترس از افشای اطلاعات، گانتس و گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را در جریان توافق با امارات قرار نداده است. گانتس پیشتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به تفرقه افکنی در میان صهیونیست‌ها متهم کرد.

رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی اخیرا طی یک سخنرانی آتشین نسبت به برگزاری انتخابات زودهنگام هشدار داد و تاکید کرد اگر طی ماه‌های آتی انتخاباتی در اراضی اشغالی برگزار شود، خون در خیابان‌ها جاری خواهد شد. به نظر می‌رسد که بنیامین نتانیاهو قصد دارد تا با برگزاری انتخابات مجدد در اراضی اشغالی، بنی گانتس را از گردونه قدرت خارج کند. بر اساس توافق بین گانتس و نتانیاهو، هر یک قرار است هجده ماه سکان نخست‌وزیری این رژیم را برعهده داشته باشند.

ظاهرا عمر کابینه به ظاهر ائتلافی رژیم صهیونیستی که قرار بود پایان بخش بحران سیاسی یکساله در اراضی اشغالی باشد، بسیار کوتاه بوده و اختلافات پنهان میان سران حزب لیکود و آبی و سفید خیلی زود علنی شد. اختلافاتی که نتانیاهو و گانتس را در مقابل هم قرار داده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار