شناسایی و پرداخت حق بیمه ۶ هزار خانوار جدید در فارس

مدیر کل کمیته امداد فارس، از شناسایی و پرداخت حق بیمه ۶ هزار خانوار جدید در فارس طی انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد فارس و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس درباره شناسایی و پرداخت حق بیمه ۶ هزار خانوار جدید در فارس، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس، اظهار کرد: کمیته امداد به منظور اجرای اهداف و حمایت‌های اجتماعی خود از مددجویان، سعی در توسعه بیمه‌های اجتماعی به عنوان حرکتی هدفمند و یکی از راه‌های خروج آنان از چرخه حمایتی دارد.

او افزود: توسعه بیمه‌های اجتماعی روستاییان و عشایر یکی از راه‌های خروج آنان از چرخه حمایتی است که این نهاد از سال ۱۳۸۶ تاکنون اقدام به پرداخت حق بیمه روستاییان و عشایر به صندوق بیمه کرده است.

محمد بذرافشان تصریح کرد: در حال حاضر حق بیمه ۸ هزار خانوار با سرانه ماهیانه ۲۷۵ هزار ریال پرداخت می‌شود که حدود هزار نفر از مزایای این صندوق برخوردار شده اند.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: تفاهم نامه‌ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید که طبق آن مقرر شد ۶ هزار خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند؛ شناسایی و حق بیمه سالانه آنان بوسیله کمیته امداد به صندوق پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.