کارنامه درخشان شبکه خاوران در پوشش عزاداری‌های محرم

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی، عملکرد خوبی در پوشش و انعکاس شکوه عزاداری‌های دهه اول محرم داشت.

کارنامه درخشان شبکه خاوران در پوشش عزاداری‌های محرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت : شبکه خاوران در ایام محرم، شکوه و عظمت عزاداری‌ها را به خوبی نشان داد و این کار زیبا ماندگار شد.

آیت الله عبادی همچنین با قدردانی از مردم و هیئت‌های عزاداری افزود  : خوشبختانه دهه اول محرم امسال، هم شاهد عزاداری باشکوه و پرشور در استان بودیم و هم شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد.

او ادامه داد: هیئت‌های عزاداری و عزاداران از آنچه تصور می‌رفت، خیلی زیبا درخشیدند و برگزار کنندگان مراسم هم به همان اندازه که دیانت و ایمان پررنگی داشتند، خودشان را مقید می‌دانستند که مسائل بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به تولید و پخش گزارش‌ها و مستند‌های تحقیقی از ظرفیت‌های برزمین مانده خراسان جنوبی گفت: در چند ماه گذشته گزارش‌های مستند خوبی در زمینه خام فروشی زعفران، زرشک و سنگ‌های نیمه قیمتی از شبکه‌های سراسری پخش شده که مشکلات تولید کنندگان و راهکار‌های عملی حمایت از تولید در آن به خوبی نشان داده شده است.

آیت الله عبادی بیان کرد: کار شما در رسانه ملی، سرآغاز حمایت بسیار عادلانه از تولید کنندگان و استیفای حقوق مردم، خود از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه تولید و پخش این مستند‌ها باید مسئولان مربوطه را به میدان بیاورد افزود: بیان گوشه‌ای از مشکلات تولید از رسانه ملی، تلنگری به مسئولان است تا بیشتر به فرآوری ظرفیت‌های داخلی و رفع مشکلات تولید کنندگان فکر کنند و کشور را از معضل خام فروشی نجات دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه متاسفانه همچنان در استان و کشور شاهد خام فروشی مواد معدنی و محصولات کشاورزی و قاچاق کالا هستیم تصریح کرد: افراد مسئول نباید نسبت به این معضل‌ها بی تفاوت باشند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود، در کشور ما فقر دیگر معنایی نخواهد داشت.

آیت الله عبادی اظهار کرد: خوشبختانه در استان، جوانان خلاق و با استعدادی داریم که اگر به آن‌ها میدان داده شود، ظرفیت‌های بر زمین مانده معدنی و کشاورزی جانی دوباره می‌گیرند و معضل بیکاری برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار