انتشار مشخصات ۹۰۰ قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مشخصات بیش از ۹۰۰ قلم کالای مسروقه این استان در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند.

او با بیان این که اکنون بیش از ۸۵ درخواست مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده است، افزود: مالباختگان البرزی برای شناسایی اموال سرقت شده خود به سامانه نما مراجعه کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: مالباختگان تا پیش از این راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

او افزود: با توجه به شرایط کرونا مالباختگان برای شناسایی اموال خود از مراجعه حضوری خودداری کنند و برای شناسایی اموال سرقت شده به سامانه نما مراجعه کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بار گزاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

او با اشاره به کاهش میزان مراجعه های مردم به پلیس آگاهی افزود: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آن ها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار