رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

امیدواریم روزی برسد که اقتصاد کشور وابسته به نفت نباشد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت : امیدواریم روزی برسد که اقتصاد کشور وابسته به نفت نباشد و با بهره گیری از بخش خصوصی تمام تحریم‌ها را کنار بزنیم .

امیدواریم روزی برسد که اقتصاد کشور وابسته به نفت نباشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ حجت الاسلام حسینی کیا رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور با وجود نشست مجمع نمایندگان استان به منظور بررسی مشکلات حوزه‌های انتخابیه تحریم‌ها شرایط سختی را سپری می‌کند، گفت : امیدواریم روزی برسد که اقتصاد کشور وابسته به نفت نباشد و با بهره گیری از بخش خصوصی تمام تحریم‌ها را کنار بزنیم.

او گفت : آمارسازی‌های قبلی چالش جدی ماست، زیرا بسیاری از مناطق ما محروم‌تر هستند که متاسفانه در نظر گرفته نشده است و در حوزه راه و آب رسانی به روستا‌ها هم مشکلات زیادی در شهرستان سنقر و کلیایی وجود دارد.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه نیز در خصوص بودجه استانی افزود: این بودجه متعلق به شخص خاصی نیست و باید تقسیمات بودجه برای مردم شفاف سازی شود، زیرا اعتماد مردم به نمایندگان و دولت افزایش می‌یابد.

رضایی نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین با انتقاد از بی توجهی مسئولان نسبت به شهرستان‌های شرقی گفت: با توجه به آمار بیکاری و محرومیت باید این شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات بیشتر دیده شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.