معاون آموزش متوسطه:

برنامه حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تعیین شد

علیرضا کمریی جزئیات نحوه برگزاری کلاس‌های درسی دانش آموزان در سال جدید تحصیلی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کمریی معاون آموزش متوسطه در گفت‌وگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر درباره روند بازگشایی مدارس اظهار کرد: در منطقه سفید دانش آموزان مشابه سنوات گذشته در کلاس درس حضور می‌یابند البته از فضای مجازی هم به عنوان رسانه مکمل استفاده می‌شود. 

او ادامه داد: در مناطق زرد روش‌های ترکیبی آموزش ارائه می‌شود و در شرایط قرمز آموزش غیرحضوری است، اما به طور کلی در هر سه حالت برنامه کلاسی کاملا پایدار خواهد بود.

کمریی با اشاره به اینکه در شرایط زرد فاصله گذاری دانش آموزان در کلاس‌های پرتراکم انجام می‌شود، گفت: در ۳۵ درصد مدارس‌ که تعداد دانش آموزان کمتر از ۵۰ نفر است نیاری به زوج و فرد کردن دانش آموزان نیست.

معاون آموزش متوسطه درباره زمان حضور دانش آموزان متوسطه اول در مدارس گفت: دو روز به صورت حضوری و دو روز شیفت مخالف آن‌ها در مدارس حضور می‌یابند و ۲ روز بعدی آموزش مجازی است؛ در متوسطه دوم که ۳۵ ساعت آموزش داریم، ۲ روز آموزش حضوری، ۲ روز هم شیفت مخالف دانش آموزان حضور خواهند داشت و دو روز بعد هم دانش آموزان به روش غیرحضوری آموزش دریافت می‌کنند و همه کتاب‌های درسی تدریس خواهد شد. 

کمریی بیان کرد: در شرایط قرمز زمان کلاس‌ها ۲۵ دقیقه در پایه اول ابتدایی، ۳۰ دقیقه سایر پایه‌های ابتدایی و ۳۵ دقیقه برای سایر دوره‌های تحصیلی است.

افزایش جذابیت‌های بصری در شبکه شاد 

او با تاکید بر اینکه در حوزه فنی روی ظرفیت‌های شبکه شاد کار شد، گفت: فضای قبلی شاد صرفا یک پیام رسان بود که بات آزمون ساز هم روی آن تعبیه شد، اما در سال آتی شاد را با تقویت زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری خواهیم داشت، همچنین نارسایی احراز هویت دانش آموزان رفع شد، بانک سوالات، حضور و غیاب دانش آموزان، پخش زنده در حین تدریس، ایجاد صفحه شخصی برای معلمان و دانش آموزان و گزارش کیفیت کاربران به آن اضافه شد، علاوه بر آن جذابیت‌های بصری گلنار‌ها که دانش آموزان را پای شبکه نگه دارد افزایش یافته است همچنین امکان برگزاری مسابقات دانش آموزی برای این شبکه در نظر گرفته شده است که همه این امکانات تا آخر هفته رونمایی خواهد شد.

کمریی با اشاره به اینکه در شبکه شاد جدید معلمان راحت می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند، تاکید کرد: همه دانش آموزان عضو شاد هستند و امکان گزارش‌گیری آن‌ها از طریق سامانه سناد وجود دارد.

او درباره مشکلات پشتیبانی اینترنتی از شبکه شاد گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات با همراهی وزارت ارتباطات حل شده است، اما در مواردی که مشکلاتی باقی مانده روش‌های جایگزین برای آموزش در نظر گرفته شده است.

هیچ دانش آموز ثبت نام شده از پوشش تحصیلی مغفول نخواهند ماند

کمریی با اشاره به اینکه چند روش کلی را برای آموزش‌های جایگزین در نظر گرفتیم، ادامه داد: آموزش‌ها از طریق تلویزیون به عنوان بستری مهم با فراگیری بالا در نظر گرفته شده است که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ کنداکتور مستقل برای ما وجود داشته باشد، اگر تعدادی از دانش آموزان به تلویزیون دسترسی نداشته باشند درسنامه‌هایی برای این گروه از دانش آموزان در نظر گرفتیم؛ در واقع هیچ دانش آموز ثبت نام شده از پوشش تحصیلی مغفول نخواهد ماند.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه همه آنچه را که در فضای مجازی و شبکه شاد ارائه می‌شود تحت نظارت داریم، بیان کرد: همه دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی باید در این شبکه فعالیت‌های تعلیم و تربیتی را ادامه دهند، البته دانش آموزان مدارس غیردولتی امکان استفاده از برنامه هایی غیر از شاد را دارند ولی باید آموزش‌ها در این بستر هم برقرار باشد.


بیشتر بخوانید


کمریی با تاکید بر اینکه در هر شرایط بهداشت و ایمنی مدارس اصل مهم است، اظهار کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی در این زمینه مورد توجه قرار گرفته  و چک لیست‌هایی برای این منظور از سوی دفتر سلامت آموزش و پرورش ارائه شده است که با سخت‌گیرانه‌ترین شرایط آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شاد برنامه خیلی خوب هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگه تعداد معلم بیشتر باشه و تعداد دانش اموز هرکلاس درس خیلی خیلی کمتر باشه میشه مدارس راه انداخت متاسفانه پسر من پارسال اولین سال تحصیل توی کلاس 40نفره اونم توی منطقه یک تهران گذراند این بچها با این همه دانش اموز چجوری باسواد میخوان بشن اونم اول دبستانی که هنوز قانون توی کلاس و مدرسه رفتن یاد نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام به همه ی بزرگواران اگر وزیر تضمین می کند که هیچ اتفاقی برای من معلم وبچه های خودم که به مدرسه می روند نیفتد من بچه هایم را می گذارم به مدرسه بروند ولی اگر غیر از این باشد از حق خودم وبچه هایم نمی گذرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وقتی سرعت شاد نت ضعیفه بچه ها هم فقط حال و احوال میکنند با معلم و دوستان چراه چه دلیل می گویند شاد تازه هیچ معلمی را ندیدم که از شاد راضی باشه و می گویند که بریم واتساپ تازه مدارس کانال واتساپ زدن خب یعنی چه؟ بعد میگن فضای مجازی تاثیر بد نگذارد خب همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اینا خودشون برا بچه هاشون مدرسه خصوصی می‌سازند دلشون برا منو شمانسوخته ک بچه منو شما مریض بشه ککشون نمیگزه اینا سالم باشن. فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا خسته شدیم ازاین همه بی کفایتی مسولین دقیقه نود تکلیف خودشون رو نمیدونن هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ما هرچی نظر بدیم به گوش مسؤلین نمیرسه اونا فقط کار خودشونو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کارمند استانداری ها بوده
حالا میاد راجب مدارس تصمیم میگیره
بچه 7 ساله چجوری می دونه رعایت یعنی چی
بچه ها سرویس نمی رن
کل دوران کودکی و نوجوانی رو به باد دادید
آخر هم بیکار تحویل می دید و جوانی هم به باد می ره
مجبورن تو میانسالی که باید دوران استراحت باشه کار کنن و میانسالی هم بر باد می ره
آخر هم با یه عالمه درد و مرض پیر شده و می میرن و فاتحه
تمام اینا به خاطر اشتباه نظام آموزشی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مدارس باید باز گشاییییییی شووووووووووند شاد دیگه یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دوستان عزیزی که خیلی ناراحت هستید از بازگشایی مدارس لطفا جلوی خودتون و اطرافیانتون رو بگیرید اینهمه سفر و دور همی و پیک نیک نرید تو این وضعیت تا هم آمار بیاد پایین و هم به لطف خدا با پیشگیری به کادر درمانی و خومدن و اطرافیانمون کمک کنیم.تمامی کسانی که بی ملاحظه هستند بازخواست خواهند شد.حالا برید فکر کنید ببینید میخواید با خودتونو بقیه چیکار کنید جای تاسف برای شما و امثال شماست.
Iran (Islamic Republic of)
یک دانش آموز
۰۹:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
قشنگ دارید میگید هر جا چون سفیده همه باید بیان توی تراکم جمعیت خوب معلومه که یکی بگیره همه میگیرن
هر جا زرده همه بیان توی تراکم یک متری بازم همه میگیرین
هر کی هم قرمزه بشینه خونش هیچی یاد نگیره.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چه سفید باشه‌ چه زرد چه قرمزمن نمیزارم بچه ام بره مدرسه خدایی نکرده بره اونجا بگیره چی شماها جواب میدین
Iran (Islamic Republic of)
Sina
۰۲:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
یعنی چی دیگه شورشو در آوردن 1سال درس نمی خوندیم میمردیم یعنی چی آخه .من نمیدونم باید از اینکه شهرمون وضعیت قرمزه خوشحال باشم یا ناراحت .خدا عاقبت مارو بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آموزش مجازی بار علمی نداره بخدا ما کنکور داریم هیچی یاد نمیگیریم کسی مارو درک نمیکنه آمدزش مجازی هم با جون ما بازی میشه لطفا یه کار اساسی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تازه یه سری از معلم ها واتساپ و تلگواتساپرام رافقط قبول دارن و به هیچ وجهی شاد را قبول ندارند پس چرا وزیر ناکید بر شاد دارد؟؟؟؟از طرفی هم میگن بچه ها به فضای مجازی آ لوده نشن ولی معلم ها میگن فقط واتساپ والله نمیدونیم چه بکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خسته شدیم مدارسو باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کاش مسولین کمی حرف های حضرت آقا رو گوش کنن
Canada
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اخه این چه مسخره بازیه انگار حالا دکتر مهندسم تحویل جامعه بدیم باز میزنین میکشین نابغه هارو‌....تو مشهد که علامت قرمزه چطوری بچه ها برن حضوری مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر مسئولان محترم خانواده های ایرانی همه از ترس جان فرزندان دانش آموزشان این روزها در بلاتکلیفی واسترس به سر میبرند لطفا در این زمینه تصمیمی شایسته بگیرید این مسئله سفید وزرد وقرمز هر کدام با آلوده بودن تنها یک دانش آموز عوض می شود برای همه ی کشور یک تصمیم واحد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مگه وقتی بچه هامون مدرسه میرفتن چی یاد میگرفتن جزاین بود که براشون کلاس خصوصی و کتابهای کمک آموزشی می‌گرفتیم .حالا هم خیلی ساده میشه مشکلو حل کرد نیازی به برنامه شاد و گوشی همراه هم نیست .هر شبکه تلویزیون مسئول آموزش یه پایه درسی بشه .کافیه هرروز فقط چندساعتو به آموزش اختصاص بده .اینجوری هم برنامه هاشون پرمحتواتر میشه وهم مشکل حل میشه .فقط میمونه ارزیابی معلمان که برای اون آخرترم تحصیلی به بچه ها برنامه بدن وبارعایت پروتکل بهداشتی وزوج وفردکردن امتحانا حضوری برگزاربشن..
Iran (Islamic Republic of)
سعیده حسینی
۲۲:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آخه اگر بگن همه اینترنتی اونم داستان داره ملت پا میشن میرن مسافرت بازم گوشیشونم ک باهاشونه اینا سیاست کاره ،هرکی مسول جون بچه خودشه و میتونه نفرسته مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
تو برو من نمیام
Israel
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
حالا مگه واقعا این آموزش و پرورش درنهایت چی تحویل جامعه میده یه مشت افراد استرسی ویا بالعکس با اعتماد به سقف وخود بزرگ بین که هیچ کدام به درد جامعه نمی‌خورند ودر آینده دردی رو دوا نمیکنند فقط باید برن تست زدن یاد بگیرن که بتونن فوقش کنکور قبول بشن این نهایت موفقیت اونهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
همه اونایی که میگن مدرسه نمیفرستیم الان با بچه هاشون یا تو پاساژن یا مسافرت !بجای این همه غر زدن ومخالفت حمایت کنید تا حداقل با امید پیش بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
شما اگر مشکلی ندارید بفرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
چشم حتما حمایت می کنیم که بچه ها برن کرونا بگیرین . شمایی که اینو میگی معلم دختر من در تابستان که مدرسه کلاس انلاین برگذار می کرد به کرونا مبتلا شد اگر خدایی نکرده دختر من به مدرسه می رفت و کرونا می گرفت کی پاسخگو بود حالا هم معلوم نیس اون معلمی که میاد سرکلاس یا اون ۱۰ نفر بچه ای که می خوان برن سرکلاس کدوم کرونا دارن یا کدوماشون ناقلا .خواهش می کنم قبل از حرف زدن کمی فکر کنید به امید این بریم حجلو که بچه هامون کرونا بگیرن مخصوصا که داریم به فصل سرما نزدیکه می شویم .
Iran (Islamic Republic of)
آ
۱۶:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
کاش میشد حداقل روزی یک ساعت هم مدرسه بروند تا درس را متوجه بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
شما بچتو بفرست
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۶:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
پارسال متوجه شدیم که واقعا روزی 1 ساعت کافی هستش برای آموزش بچه ها و بهترین راه هم تلویزیون هستش معلم های عزیز کافی هست فقط تکالیف بچه ها رو بررسی کنند و نیاز به آنلاین بودن هم نیست اصلا مسله پیچیده نیست نمی دونم آموزش پرورش چرا می خواد پیچیدش کنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
تو حتما دانش آموزی که اینطوری نوشتی که راحت باش سال تحصیلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
والا ما که شبانه روز داشتیم جواب دانش آموزامون را می‌دادیم شما میگید یک ساعت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
عجبااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
یک سال مدارس تعطیل باشند هیچ اتفاقی نمی‌افتد آخه وزیر اینم برنامست که تو دادی
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۹:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز شما مطمعنید که تا سال آینده کرونا کاملا از بین رفته و ما میتونیم بریم مدرسه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اینا یا نمیدونن اوضاع به ریخته یا خودشونو میزنن به اون راه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
هیچ کدام وهمه موارد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
و زیر به حال خودمون تاسف باید بخوریم این چه تصمیم گیری آخه من بچمو نمیزارم
Germany
علی سلیمانی نیا
۱۵:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
کرونا ... تشکر ...
تو تنهایی اموزش و پرورش و پنجاه سال به جلو پرتاب کردی ....
از این بهتر چی می‌تونه باشه که تمام کتاب ها توسط مولفین تدریس شدن ...
فقط کافیه که دانش آموز کمی انگیزه داشته باشه ... معلم نمی‌خواد ... خودش یاد میگیره ..
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
منم از کرونا متشکرم آقای سلیما نی حرف دل من را زدید من بلد نبودم چی بگم از شما متشکر وسپاسگزارم ممنو نــــــــم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
من هم دوتا فرزندم محصل هستند چهارم و نهم با هزار بدبختی یک گوشی تهیه کردم
با حافظه پایین گنجایش این همه درس را نمیگیرد
بعدمستاجر هستم ۲ میلیون اجاره میدم شوهرم هم کارگر هست چطور هزینه انترنت پرداخت کنیم
الان من و شوهرم چه کار کنیم نه می تونیم بچه ها رو بفرستیم مدرسه نه میتونیم انترنت بخریم

ساکن تهران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کارگری که فقط ماهی 2م اجاره میده
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کلاس نهم را به مدرسه نفرست من با شما دوست هست اون بچه را بفرست دنبا هنر کار خدماتی پسر من دیپلم گرفت بیا بدمـ به شما به درد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۴:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
برای ما که بچه کلاس اولی داریم و امکان کلاس خصوصی نداریم کلاس مجازی امکان پذیر نیست. چون هنوز باور ندارن که مدرسه و پیش دبستانی باهم فرق دارن. فقط فکر بازیگوشی هستن. از طرفی هم از مدرسه رفتن بچه ها می‌ترسیم. واقعا جهان سومی بودن سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
شما مغزت جهان سومیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آموزش مجازی بار علمی نداره بخدا ما کنکور داریم هیچی یاد نمیگیریم کسی مارو درک نمیکنه آمدزش مجازی هم با جون ما بازی میشه لطفا یه کار اساسی کنین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
خیلی خوب خدا قوت بعدشم قابل توجه کسایی که میگن بچومون رو از خیابون پیدا نکردیم بیچاره وزیر بدبخت دیگه چیکار کنه که شما
هارو راضی نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
چرا یهو دم مدارس نظر وزیر عوض شد مگر نگفتند غیر حضوری الان که نزدیک مدارس است میخوان اعلام کنند حضوری است تا خانواده ها مجبور بشن،سرویس بگیرن لوازم التحریر بخرن فرم مدرسه بخرن،که چی اصناف محترم متضرر نشن بعد تو پاییز دوباره غیر حضوری کنند.خبلی از اولیا بچه ها کرونا دارند .یا کرونا گرفتند وبچه هاشون ناقل هستند ما باید ضرر اصناف را خدای نکرده با پرپر شدن بچه هامون بدیم
Iran (Islamic Republic of)
پروانه مجیدیان
۱۴:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید چرا مدارس رو یکسال تعطیل نمیکنید؟
چرا واقعا؟
بذارید بچه ها تو خونه خودشون با مجازی بخونن
نخونن هم اتفاقی نمی افته
این همه درس تو سر ما بچه های قدیم کردین جز یک مشت ادم مضطرب چی تحویل این مملکت دادید ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اقایون خبر ندارید مگه کرونا باشه چه نیم ساعت چه دوروز چه تصمیم نا بجایی هست اخه مجازی مطمئن ترین راه هست برای حفظ سلامتی بچه ها و‌خانواده ها و معلمین
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه هیچ مسئولیتی رو درقبال بچه هاتون قبول نمیکنه میدونستید چون زیز دستور جناب وزیر عمل میکنن بعدم با دادن ماسک رایگانم کاری پیش نمیره فقط به ماسک زدن پرتکول رعایت نمیشه عوامل زیادی باعث انتقاله .بهترین کار نفرستادن بچه ها به مدرسه هست نمیتونن بگن چرا نمیفرستین شمای پدرو مادر وظیفه تامین و مواژبت از بچه هاتون هستین پس همه نفرستن منم یک والدین منم نمیفرستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
واقعا نمیدونن چه فکری کردند که حرف از فاصله گذاری در مدرسه میزنن؟مدرسه ما ۴۰۰ تا دانش آموز داره.آقای وزیر من مدیر چجوری قراره کلاسهای ۳۷ نفره رو با ۴۱۰ تا دانش آموز کنترل کنم.خانواده ها به ما اطمینان کنند بچه هاشون رو بدن دست ما، من چه تضمینی بهشون بدم که بچه سالم بمونه؟مگه میشه ۴،۵ ساعت در تمام لحظه ها این همه بچه رو کنترل کرد؟ بچه آب و خوراکی نمیخوره؟سرویس بهداشتی نمیره؟در تمام این جاها ما همراهشون هستیم؟واقعا جای تاسف داره .ما نمیتونم با جون این نوگلهای مردم بازی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۳:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بچه ی اصلا نیاز نداره امسال درس بخونه تا جیب بقیه پر بشه با این وضعیت خطرناک
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۳:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مدارس و دانشگاه ها تو زمان جنگ تعطیل شد
چه اتفاقی افتاد؟
مگه به کادر درمان نمیگن شهید سلامت
پس وضعیت الان شبیه وضعیت جنگیه
Iran (Islamic Republic of)
پریا محمدی
۱۳:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اصلا همه جا رو تعطیل کنید کارمندان بیچاره چه گناهی کردن که تعطیلشون نمیکنید تو رو خدا تعطیلشون کنید جان هرکسی دوست دارید همه جا رو تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
مایا
۱۶:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
وقتی فرهنگ مردم به حدی پایین باشه که بجای نشستن توی خونه توی تعطیلات اظطراری میرن شمال و ددر دودور دیگه تعطیلات هم هیچ دردی ازین ملت دوا نمیکنه.
از ماست ک بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
الان با اردیبهشت و خرداد چه فرقی کرده؟ اون موقع کرونا مسری بود الان نیست، شما به مردم میگید شرایط عادی نیست حتی خونه پدر و مادرتون هم مهمونی نرید بعد بچه رو بفرستیم مدرسه؟ حداقل یه نظرسنجی از اولیا می‌کردید که جون بچه ها و خانواده هاشون در خطره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آقا ما یه مدت قرمز کامل بودیم حالا زرد شدیم مدرسه رفتن معنی نداره خدا رو شکر درس به ما وصله نه مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
با اینکه با کامپیوتر و موبایل رفتم توش خیلی خرابه من حین دادن امتحان از روی عکس درس زبان ، چند بار ورید بیرون آخر هم درست نشد من زبانمو 13 شدم با اینکه هیچ مشکلی در درس زبان نداشتم ، مرده شور خودتونو اون برنامه ریزی هاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
پروتکل های بهداشتی رعایت میشه همونطور که کنکور و ازمون تیزهوشان برگزار شد اگه شماها خیلی حساس هستید بچتون رو نفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کنکور یه روزه بعد شما بالغ هستین نه بچه کلاس اولی که هرروز چهار ساعت باید بشینه کلاس بدون ماسک قابل کنترل نیستن بعد بیا هم برامون ماسک بزنن
Iran (Islamic Republic of)
Fateme
۱۲:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ما نمیذاریم بیان مدرسه! شمام هرکاری دوس دارین بکنین.
اون از کنکور که همه فک و فامیل ما کرونا گرفتند بدبخت شدن!
اون از دوستم که رفته تست کرونا بده ازش نگرفتن گفتن آمار نباید بره بالا اینم از مدارس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام اقای وزیر و اقای به اصطلاح معاون اموزشی شما خودتون رو یک لحظه بجای یکی از والدین قرار بدید ببینید تو این اوضاع بجز استرس چیزی نصیبتون میشه اخه حضرات دانشمند خودتون فکر کنید مقطع دبستان از اول تا ششم حتی اگر هر کلاس رو ۲۰نفر بگیریم و اعلام کنید روزانه ۱۰نفر بیان مدرسه در کل روزانه ۶۰دانش اموز در مدرسه حضور دارن خیلی خوش بینانه بگیم در هر مقطع معلم سر کلاس بتونه ۱۰نفر رو کنترل کنه با فاصله اجتماعی در زنگ تفریح ۶۰تا بچه قد ونیم قد رو چگونه میخواین کنترل کنید خدا وکیلی با توهمات تصمیم نگیرید این مردم خودشون کم بدبختی ندارن که استرس دیگه هم بهشون بدین گاهی وقتا کمی از مغزتون کار بکشید بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
من با اینکه بچم امسال کلاس اولی میشه،ولیساده نیستم با جونش بازی کنم.خودم میشینم خونه و با کمک خدا و آموزشهای غیرحضوری،درساش رو تدریس میکنم.امیدوارم این مبحث بازگشایی مدارس،اختیاری باشه.یعنی هر کدام از والدین پافشاری دارن در مورد فرستادن بچه شون به مدرسه،همونا برن و بقیه تکلیفشون مشخص بشه و بشینن خونه درس بخونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
موادش خوب نبوده برنامه ریزیش درست از آب در نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مردم عزیز ایران این آموزش و پرورش نمی خواهد قبول کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
کاش اصلا مدارس را یک سال تعطیل میکردید چه اشکالی داره یه سال مدرسه نرند آسمان که به زمین نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۰:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
لطفاً تا راه دارد غیر حضوری برگذار کنید .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اینا ن ب فکر سلامتی بچه های ما هستن و ن اینده اونا فقط ی پولی میگرن بعد هم ی کارنامه سوری میدن میگن برو کلاس بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
والا تعطیلش کنید نمیمیرید تمام زندگی مختل کرده استرس تمام وجودمون گرفته مگه ما بچه هامون از سر راه اوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
والا تعطیلش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بابا جون الان اگه فرزند خودتونم بود میبردینش؟؟؟اون روز وزیر مصاحبش گفت فرزندان من از تحصیل تموم شدن مرد مومن فرزند من چی میشه چطور دلت میاد بچمون کرونا بگیره
Iran (Islamic Republic of)
میلادی
۰۹:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
یعنی موندم با این برنامه ریزی میگن دو روز مجازی دو روز مدرسه یعنی اون دو روز که بچها میان مدرسه کرونا رفته مرخصی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
با زوج و فرد کردن تعداد دانش آموزان هر کلاس کم نیشه
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوش
۰۹:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
با بازگشایی مدارس اپیدمی کرونا تبدیل به بحران و فاجعه خواهد شد. اگر در حال حاضر امار مرگ این بیماری شش و یا هشت در صد است با بازگشایی مدارس و البته با توجه به امکانات کشور ما به دلیل پر شده بیمارستانها و از گردونه خارج شدن تعداد زیادی از پرسنل بیمارستانها و پزشکان آمار مرگ بسیار بالاتر خواهد رفت و جان ملیونها انسان به خطر خواهد افتاد . به بهانه آموزش و تعلیم و تربیت یک نسل را نابود نکنیم. فرزندان ما بیشتر از آنها به آموزش نیاز داشته باشند نیاز دارند بدنی سالم و به دور از عوارض شدید کرونا داشته باشند .نیاز به پدر و مادر سالم دارند . کودکانمان را بی سرپرست نکنید. مسئولین حواستان هست که اینجا ایران است. اینجا فرانسه و. المان نیست که نگاه می کنید به آنها که چون مدارسشان باز شده پس ما هم همان کار را بکنیم . در کشور فرانسه زمانی که از سیصد هزار تست کرونا 50 تست مثبت اعلام شود وضعیت قرمز و فوق العاده اعلام می کنند. در ایران اصلا امکان گرفتن تست و آزمایش وجود ندارد . اصلا کیت نیست که بخواهند تست بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
من به شخصه محال ممکنه بچمو بفرستم آقای محترم شما خودت بچتو تو چنین وضعیتی میفرستی بره مدرسه واقعا که!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اینا بچه هاشونو نمیفرستن مدرسه که.مدرسه رو میارن خونه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
من به شخصه محال ممکنه بچمو بفرستم
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چه کار خوبی میکنی خدایا از عقل این خانم ها واقایان به من هم بده
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۰۸:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
باشرایط فعلی بهتر از این نمیشه برنامه ریزی کرد
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
من بچه ام از سر راه نیاورده ام، غیر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
روستای ما مزوش دلیجان علی رقم وعده های مکرر شرکت مخابرات هنوز اینترنت نداره دانش اموزان و حتی دانشجویان چگونه به فضای مجازی دسترسی راشته باشند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
توروستا ها که مشکلی نیست مدرسه حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۶:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بچه ابتدایی چطور می خواهید فاصله اجتماعی و بهداشت و الکل و ماسک نوجهی کنن
اگر یک بچه بگیره مطمنن تمام خوانواده اش را درگیر می کنه
باید تمام اموزش مجازی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
این وزیر مشکل فنی دارد حلش هم خوب نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
فقط مدزسه حضوری نباشه هر چی باشه قبول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
این چه برنامهریزی افتضاحیه الان ینی به نفع دانش آموزان عمل کردین
France
ali
۰۳:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
پیش دبستانی ها چی؟؟ تکلیف اونا چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
دلت خوشه پیش دبستانی بفرستی اصلا ننویس بچه ات را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
تمام مراکز بازگشایی شده اند ومدتهاست مشغول فعالیت هستند تنها مراکزی که بازگشایی نمی شوند وازنظرمسئولان احتمال خطر وجود دارد همین مدارس هستند این کارهارا تمام کنید وآموزش حضوری رابارعایت نکات بهداشتی جمعیت کم دانش آموز وکاهش مطالب درسی برگزارکنیدآموزش مجازی برای تمام پایه ها به خصوص مقطع ابتدایی امکان پذیرنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
منظورتون از تمام مراکز کجاست ادارات وبانک ها افراد نهایت ده دقیقه الی بیست دقیقه کار دارند و بیرون میان از بانک ،تو‌مدرسه جان بچه هامون در میان است وقتی میگیم بازگشایی مدرسه یعنی سوار شدن بچه ها در تاکسی مدارس اتوبوس و...بعد وارد شدن در حیاط مدرسه بعد وارد شدن به کلاس و نشستن کنار بقیه بچه ها حدود ۶ ساعت در این ۶ ساعت از سرویس بهداشتی ابخوری،تابلو و....مشترک استفاده میکنند،وبعد از ۶ الی ۷ ساعت دوباره سوار اتوبوس یا تاکسی و....تویک مدرسه حدود ۳۰۰ به بالا دانش آموز هست مگر مدرسه چند متر مربع است مگر در یک کلاس ۱۰ متری ۳. دانش آموز را میشود با فاصله نشاند،۶ ساعت یه بچه ماسک بزنه نفس کم میاره دست اش را به نیمکت میزنه به ماسکش میزنه دستشویی میره به نظر من فرسنادن بچه ها به مدرسه یعنی دیوانه کردن بچه ها وخانواده ها و ایجاد یک بحران روانی در خانواده وبچه ها از ترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اونایی که بچه های مشکل ریوی و تنگی تنفس و آسم دارن و مدارس ابتدایی هستن بفکرشون هستین چطور میتونن از پس چندساعت ماسک زدن و رعایت کردن پس بیان ویا حتی تنها به یک درصد احتمال ابتلا آنها و بدبختی خانوادهاشون فکری کردین آقای وزیر لطفا جوابگوی همه مردم باشید شما مسئول جان تک تک فرزندانمان هستید من نمی دانم چطوری میتونم با این اوضاع فرزندانم رو مدرسه بفرستم ،یا اینکه من که کارگر هستم چطور میتونم هزینه یکسال اینترنت دو سه تا دانش آموز رو همزمان با یک گوشی هوشمند بدهم ،خواهش میکنم بیشتر از اینا باید بفکر باشید .
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
الان تو هیچ خو نه ای سه تا بچه نیست چطوری سه تا مدرسهای هست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۲:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بخدا مسولین اصلا مغزشون کار نمیکنه... آقا خانم. مدرسه کجا بود... مجازی همه چی..... کرونا بگیره مسولین بلند پایه آموزش و پروش
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
منم دعا میکنم کرونا بگیرن ولی نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۱:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
من که محاله بزارم بچه ام تو این شرایط کرونا، حضوری برود مدرسه فوق فوقش اصلا یه سال نره مدرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۱:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آخه این چه برنامه ریزی است .از شما خواهش میکنم برنامه ریزی نکنید جان بچه های مردم بازیچه دست شما نیست. بچه چطور چندین ساعت ماسک بزنه دستکش دست کنه. اگر مداد یا خودکارش افتاد برداشت و نوشت آنوقت به فرض اینکه دستش را به صورتش نزنه زنگ تفریح شد آیا تو مدت یک ربع با چهارتا شیر آب و اگر صابون باشد و زمان ۲۵ ثانیه ای به نظرتان می توانند برای زنگ بعد درس تجدید قوا کنن. آقا ما مسئول بی کفایت نخواهیم چه باید بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بخدا با این کارتون جون همه بچه ها در خطر الوده شدن هستن
پاییز که شروع بشه دیگه تمام خانواده ها منگ میشن که بچه سرماخورده یا کرونا داره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
یه هفته وضعیت زرد دانش آموزان برن مدرسه هفته بعد قرمز نرن مدرسه و .... این که نمیشه باید یه برنامه هماهنگ میبود تا دانش آموزان سردرگم نشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
--اگر قراره دانش اموزان کرونا نگیرند اولیائ شان مجبورند به بازار یا کارخانه یا اداره بروندکه احتمال گرفتن کرونا هست
---اگر قراره معلمان کرونا نگیرند ممکنه بخاطر شغل دومشان یا بازار رفتن یا از همسرشان کرونا بگیرند
---اگر نمیشود کارخانجات و ادارات و بانکها و بازار و مترو و کشاورزی را تعطیل کرد چطور میشود اموزش و تربیت را تعطیل کرد
---اگر کارگری بخاطر کرونا سرکار نرود حقوق ندارد چطور میشود اموزش وپرورش حقوق داشته باشد
---کارمندان معلمان و نظامیان دولتی استخدامند برای رفع خطر و بحران از مردم نه اینکه در موقع بحران اولین قشری باشند که از مهلکه خارج شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه شما از روی کینه و دشمنی درونی خود نظر می‌دهید گرنه هیچ چیز دیگری را در نظر نگرفته ای. قضیه کارخانجات ادارات وبانکها خیلی با قضیه کلاسهای کوچک با تعدادی دانش آموز دارد که آلوده بودن یکی میتونه به قیمت جان دیگران تمام بشه. شما بانکی را با یک کلاس مقایسه کردی که از تمام امکانات بهداشتی بهره میبرن تازه با برخورد بسیار کمتر بین افزاد ولی یک کلاس بدون هیچ امکانات مراقبتی جز به خطر انداختن جان افراد هیچ مزیت دیگری نداره. آموزش و پرورش هم بیشتر به فکر تبلیغات خودشون هستند که بگن ما هم یه کاری کردیم جون افراد براشون ارزشی نداره که اگه داشت اینجوری غیر کارشناسی نظر نمیدادن دقیقا مثل همه کارهای دیگرشون
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۷:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
خوب برا خودت میبافی کی گفته معلم‌ها برای رفع خطر و بحران جنابعالی هستند. این افکار توهمات وتخیلات شماست. جون بچه خودت رو به خاطر عقده ای که کردی و تعطیلی معلم‌ها به خطر نداز. بعد از اون معلم‌ها خیلی راحت‌تر هستن برن مدرسه تا تو فضای مجازی صبح تا شب وقت وبی وقت جواب سوال بچه افرادی مثل تو بدهند.واقعا من نمیدونم بعضی‌ها چطور میتونن اینقدر راحت با بی وجدانی تمام نظر بدن. واقعا جای تاسف داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز متوجه نیستید بیرون رفتن فقط شما و خانوادتون کرونا میگیرید ولی بچه ای که کرونا داره توی مدرسه همه کلاس و همه ی حانواده هاشون کرونا میگیرن شما بچه هاتون رو بفرستید مدرسه .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
باسلام.من یک معلمم حقوقی که دولت میده خرج یک ماهمونو نمی بینه وواسه آینده نه پس اندازی داریم و میراثی واسه بچه امون .با عرض پوزش جناب وزیر من نمی تونم برم بیمار شم بیام ویروس رو به خانواده ام انتقال بدم این یکی رو که دست خودمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
شما وامسال شما بی تقصیرید این وزیر اموزش وپرورش که شان معلمها را تا این حد پایین میاره من معلم در روستایی دور تدریس میکنم وبرای رفتن باید چندین بار سوار وسیله عمومی بشم بدون سرویسی که اداره برای سایر کارمندان داره الا معلمان بدون پرداخت هیچ هزینه ی ایاب وذهابی با این وجود فکر نمیکنید خود ما ناقل باشیم وان را به فضای مدرسه وخانواده ها سرایت بدهیم برای معلم در کلاس تدریس کردن هزار بار راحتتر از فضای مجازی هست متاسفم برای فرهنگ ودید مردمی چون شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اقای محتمی که میگی همه جا این جوری وامنجوریه یه خورده فکر کن بانکها و ادارهای و... هر کدام کوچیکترین عضوش بلایی 30ساله خود میدونه چکار کنه اما تو مدرسه بچه های قد و نیم قد چجوری بدونن که چکار کنن برا مبتلا نشدن به کرونا فکر کردنم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
من که نمیذارم بچه ام بره مدرسه
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خیلی کار خوبی میکنید کاش منم این قدر عقل داشتم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
کرونابا تمام تلخکامیها خیلی از مسائل رو حل کرد مثل رنگ لباس دانش اموزان .مثل گرفتن لباس از خیاط تعیین شده توسط مدرسه و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
کاش همه مشکلات رنگ لباس و خیاط تعیین شده بود.
کاش کرونا نبود و رنگ لباس و خیاط تعیین شده بود.
کاش کرونا نبود که همه دغدغه ما رنگ زشت لباس مدارس و خیاط ناوارد مورد تائید مدرسه بود ولی دلواپس جان عزیزانمون و دردانه های زندگیمون نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
الان خودش فهمید چی گفت؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
حالش خوب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
دولت و ادارات و آموزش و پرورش عقب موندن و فسیل شدن . گویا نمیدونید مردم چقدر پیشرفته و مدرن هستن . خوب دارید برای مردم تعیین تکلیف می کنید . فکر کردید مردم دانش آموزای شما هستن ؟!
Netherlands
reza
۲۳:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
لطفا به عواقب کاری که میکنید خوب فکر کنید ببینید اگه خدای نکرده این بچه های معصوم در گیر این بیماری بشن شما مسئول عزیز چه جوابی برای خانواده ها دارین . این همه در گوش مردم گفتین مسافرت نرید ایا گوش کردن ؟حالا از بچه های دبستانی که در حالت عادی با اون همه شوق وانرژی بالا بعد از چند ماه دوستاشونو میبینن انتظار دارین معلم بتونه اونارو کنترل کنه وبگه بچه های عزیز به هم نزدیک نشید و........
اگه خودت بچه دبستانی داشتی اجازه میدادی بره مدرسه.اموزش به چه قیمت با ترس واسترس وارد کلاس شدن ارزشی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
Am
۲۳:۱۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
مناطق سفید دانش آموزان حضوری میرن سر کلاس تا وضعیت منطقه قرمز بشه، :-)
این اگه برنامه ریزی نیست پس چیه!؟ به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
سفید و قرمز نداره.بلاخره یک نفر هم در مدرسه مریض باشه بعد سه هفته همه بچه ها مریض میشن.خدا ازتون نگذره که ما پدر و مادرها را اینقدر حرص میدید.ما نگران بچه هامون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
بله در مناطق سفید بچه های مظلوم را بفرستید مدرسه تا دو هفته بعد همه بچه ها مریض شن و زجر بکشن بعد بگید قرمز شده و نرن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
این هم ازشاهکارهای دولت بی تدبیر مسافرین تازه رسیده به شهرهایشان خسته مدارس بالای دویست نفر دانش آموز عقلای تعلیم وتربیت وحافظان جان انسانها دولت بحران بحرانی دیگر در سر دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
انتظار نداشته باشین بچه ام مدرسه بفرستم.
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باریکلاالله
Iran (Islamic Republic of)
Mjp
۲۲:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
مشکل سرویس بهداشتی مدرسه اگه کسی کروناداشت رفت سرویس بهداشتی بعدچکارمیکنید؟؟؟ بیشترانتقال ویروس سرویس بهداشتی... مثلا ست زدن به لوله آب هرچقدرم فاصله‌گذاری کنندبازبمشکل برمیخورندهیچ فکری بحال آب خوریهاوسرویس بهداشتیهانکردن... وماشین ک. سرویسه نمیتونه ک فقط دونفر آنش اموزروببره بمدرسه!!! حداقلش چهارنفربایدازجمع شش هفت نفری ک قبلامیبردن مدرسه ببرندمدرسه.. اگه دونفردونفرببره ک. صدتاماشین بایدبه هرمدرسه ای اضاف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
خودتان میگید پاییز کرونا زیاد میشود ولی مدارس توپاییز حضوری شمایابیسوادین یا بی خیال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بی خیال درست تره بچه ماست بچه اون که نیست اون معلم خصوصی میگیره برا بچه اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
نه عزیز میدونی مشکل چیه اصناف صداشون در میاد نبخوان بگن حضوری مردم بدن کیف و کفش و فرم مدرسه بگیرن و سرویس مدرسه. بعد که مردم مجبور به خرید شدن دوباره غیر حضوری میشه اصناف سالیان سال کاسبی کردن امسال از پس اندازهاشون،بخورن مگه بجه هامون را از سر راه آوردیم و هوا دادیم خوردن بزرگ شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
اصلا اینطوری نمی شه بچه تو خونه یاد نمی گیره باز نشه من بچه نمی ذارم اصلا درس بخونه این چه وضعش
Iran (Islamic Republic of)
سیدمرتضی موسوی
۲۲:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
چرا دولت ماسک رایگان در اختیار دانش آموزان و خانواده های آنان قرار نمی دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مگر رعایت پرتکول به ماسک زدن هستش بچه ابتدایی رعایت نمیکنه به هیچ عنوان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ماسک رایگان مبخواهیم‌چکار یه ماسک پارچه ای ۳هزار قیمت اش است هر روز با اب و صابون بشور آفتاب پهن کن بهتر از ماسک های بازاری است.مشکل ماسک نیست ما بچه هامون را مدرسه نمیفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
خلاصه یه جوری برنامه ریزی کنید که اگر یک دانش آموز هم مریض بشه مقصر ومسئول مستقیمش شما هستید. مردم بچه هاشونو از سرراه نیاوردن . بچه یکسال در س نخونه بهتره تا اینکه خدای نکرده ...............
Iran (Islamic Republic of)
ز م ق
۱۴:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
دلت خوشه!!! مقصر؟؟!!
اینا به معلم ها گفتند که امسال خودتون را بیمه مسولیت کنید که اگه اتفاقی پیش امد و خانواده ها پیگیری کردند مسولیتی رو دوش معلم ها نباسه و اگه قراره دیه پرداخت بشه ، بیمه داشته باشید
فکر کردی مسولان دلشون به حال مردم میسوزه؟!!
جان بچه هامون که زیادی نیست
مدارس را باید تعطیل کنند حتی مجازی هم ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
یعنی چی خدا وکیلی یعنی بچه ها حضوری برن بمیرن اون از سوالای کنکور اینم بازگشایی مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
مدارس ابتداعی تا گرفتن نتیجه تعطیل باشه چون واقعا نمیشه به بچه اول تا سوم تفهیم کنی که فاصله گذاری رعایت کنند و... بچه من از روزی که مدارس تعطیل شده تا حال سرما هم نخورده ولی تا مدارس باز بود ماهی دوبار باید میرفت دکتر کلاس دوم ابتداعی به خاطر انفولانزا و..
Hungary
علی اکبر
۲۱:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
منکه با این شرایط دخترم را به مدرسه نمیفرستم سلامت دخترم مهمتر از آموزش حضوری ه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
بالاخره مدارس ۱۵ شهریوره یا ۱ مهر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
خدابه خیرکنه انشااله.اخه این چه وضعه درس خوندنه همون بهتر که مدرسه نرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
متاستفم آقای تنبل برنامه ریزی درسته من خودم کلاس هفتمی هستم و موافقم که برم رعایت کنیم هیچی نمیشه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
اگر خودتون جای مسئولین بودید چیکار می کردید؟ مگه میشه کلا آموزش رو تعطیل کرد!!!! اول رعایت اصول بهداشتی بعد هم توکل به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آقایی که نوشتی به خدا توکل کن خدا گفته عقل داری
با شیرجه بری تو شکم ویروس و بعد بگی به خدا توکل کن
تو هم مثل وزیر فکر میکنی خدا همه را شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
کلاس هفتمی
بچه جون تو و همسال تو میخاین با این دوستی های افراطی تون جون یک ملت و در خطر بندازین
میخوای کرونا بگیری برو با دوستات توی بیمارستان های کرونایی قرار بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
آموزش و پرورش رو آزاد کنید . خروجی آموزش و پرورش باید به تولید و خدمات ختم بشه نه به بیکاری ! سنوات ! بگو سال های قبل ! بی سواد !
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
گل گفتی کم گفتی
۱۲
آخرین اخبار