رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

انهدام باند سارقان تجهیزات شرکت برق شرق تهران

سرهنگ کنجوریان از دستگیری یک سارق و ۲ مالخر تجهیزات شرکت برق و کشف ۹۸ دستگاه کنتور برق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و نهم مرداد ماه گزارشی از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر دپوی تعداد زیادی دستگاه کنتور شرکت برق در خانه‌ای اعلام شد و سریعا ماموران گشت کلانتری ۱۳۲ نبرد به موقعیت اعزام و موفق به دستگیری ۲ نفر به نام‌های سهیل و سیامک و کشف ۹۸ دستگاه کنتور برق شدند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری پرونده اولیه تشکیل و با دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی و دستگیری سایر ایادی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: با وصول پرونده و ارجاع آن به دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه ششم پلیس آگاهی، کارآگاهان بازجویی از متهمان را آغاز و حسب ادله موجود هر دو متهم به خرید کنتور‌های شرکت برق از شخصی به نام مجید اعتراف کردند و اظهار داشتند بابت هر دستگاه مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیون ریال را به مجید پرداخته اند.

سرهنگ کنجوریان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و معرفی مجید به عنوان فروشنده و سارق، کارآگاهان با پی جویی دقیق و بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی سارق شدند و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه حوالی میدان شهدا متهم دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: مجید پس از دستگیری ضمن قبول سرقت کنتور‌های برق به کارآگاهان گفت: در گذشته پیمانکار شرکت برق بودم و آشنایی کاملی با نحوه جابجایی این کنتور‌ها داشتم و در زمانی که کنتور‌ها را به آزمایشگاه و انبار انتقال می‌دادند دست به سرقت می‌زدم و تا کنون در مجموع سرقت‌ها ۷ میلیارد ریال به دست آورده‌ام.

این مقام پلیسی گفت: با دستگیری تمامی اعضای باند و کشف اموال مسروقه هر سه متهم با صدور قرار مجرمیت از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار