آمادگی مدارس خوسف برای شروع سال تحصیلی جدید

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خوسف از آمادگی کامل مدارس این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

نورمحمدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید و وضعیت زرد دراین شهرستان چیدمان نیروی انسانی و مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است.

او افزود: با شروع سال تحصیلی و در صورت اعلام مجدد وضعیت زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا، از دو روش حضوری و مجازی برای تدریس استفاده خواهد شد.

نور محمدی با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی مدارس ۱۵ شهریور است بیان کرد: همه دانش‌آموزان باید تحت آموزش قرار بگیرند، اما کیفیت عرضه خدمات آموزشی می‌تواند به صورت حضوری، نیمه حضوری، تلویزیونی، بسته‌های آموزشی یا شبکه شاد باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند و برای ۳ یا ۴ روستایی که مشکل آنتن دهی دارند معلم به صورت حضوری به امر آموزش خواهدپرداخت و آموزش تعطیل نخواهد بود.


بیشتر بخوانید


او بابیان اینکه بیش از ۲۰۰ دانش آموز بی بضاعت دراین شهرستان داریم تصریح کرد: این دانش آموزان شناسایی و  برای تسهیلات خرید تلفن همراه به کمیته امداد معرفی خواهند شد.

نور محمدی عنوان کرد: کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانش آموزی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و با نصف جمعیت تشکیل می‌شود و فعالیت مدارس باتعداد بالا به صورت زوج و فرد خواهد بود و همزمان نیز خدمات از طریق فضای مجازی ارائه خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت: در صورت اعلام وضعیت قرمز ارائه خدمات و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی از طریق فضای مجازی است و در مناطق روستایی و عشایری محروم از اینترنت و فضای مجازی به صورت توزیع درسنامه و بسته‌های غیر برخط انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.