بهره برداری از دو سد لاستیکی تا پایان امسال در مازندران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: بخشی از تصفیه خانه آبرسانی به شهر‌های گروه الف با ظرفیت هزار لیتر در ثانیه و دو سد لاستیکی تا پایان امسال در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: نظارت بر حوزه آب‌های سطحی، طرح‌های سدسازی، شبکه آبیاری و زهکشی و تصدی گری توزیع آب از مهم‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای است.

او با بیان اینکه ۲۰ طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان امسال در استان کلنگ زنی و افتتاح شده است، افزود: بخشی از تصفیه خانه آبرسانی به شهر‌های گروه الف با ظرفیت هزار لیتر در ثانیه و دو سد لاستیکی تا پایان امسال در مازندران به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


یخکشی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی سد هراز و  و مراحل نهایی عملیات ساخت سد البرز از اجرایی شدن سد‌های زارم رود و کسلیان در امسال و سال آینده خبر داد.

او ادامه داد: درحال حاضر چند طرح آبرسانی و عملیات اجرایی و مطالعه چند سد را در برنامه داریم تا بتوانیم موضوعاتی مانند سیل، تامین آب شرب، کشاورزی و پرورش ماهی را در استان مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به سیل پارسال و تلاش این شرکت به منظور به حداقل رساندن میزان آسیب ها، گفت: با مشارکت و همکاری مردم می‌توانیم نظارت و مدیریت بهتری در خصوص مدیریت منابع آب در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار