کشته شدن ۴ شهروند کره جنوبی در تصادف با خودروی نظامی آمریکایی

برخورد خودروی زرهی متعلق به نیرو‌های آمریکایی با خودرویی در سئول، به جان باختن چهار شهروند کره جنوبی و زخمی شدن یک نظامی آمریکایی منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی کره جنوبی «یونهاب» از وقوع تصادفی مرگبار و برخورد یک خودروی مسافری با خودروی زرهی متعلق به نیرو‌های آمریکایی در نزدیکی سئول، پایتخت کره جنوبی خبر داد.

این خبرگزاری اعلام کرد: حادثه فوق اواخر یک‌شنبه شب به وقت محلی در شهر «پچئون» در حدود ۴۰ کیلومتری شمال سئول به وقوع پیوسته است که به جان باختن ۴ شهروند کره‌ای و زخمی شدن یک نظامی آمریکایی منجر شد.

پلیس این شهر اعلام کرد: در این خودرو چهار نفر از جمله یک زوج سوار بودند که با خودروی نظامی آمریکایی که در حال حرکت بر روی پل «یئونگدو» و به سمت پایگاهی نظامی در «چئوروان» استان «گانگوان» بود، برخورد می‌کند.

چهار قربانی این حادثه همگی حدود پنجاه ساله بودند و بعد از وقوع این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وقوع این تصادف مرگبار به زخمی شدن یکی از دو نظامی سرنشین این خودروی زرهی نیز منجر شد که جراحت او خفیف بوده و به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس شهر پچئون کره جنوبی اعلام کرد که برای پی بردن به علل این حادثه در حال تحقیق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار