تقلب مسی از روی دست رونالدو برای خروج از لالیگا

لیونل مسی مانند کریستیانو رونالدو قصد دارد تا لیگ برتر فوتبال اسپانیا را ترک کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۱۸ کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال تصمیم گرفت باشگاه رئال مادرید را ترک کند و به باشگاه یوونتوس ایتالیا ملحق شود. اکنون لیونل مسی نیز قصد دارد تا از باشگاه بارسلونای اسپانیا و فوتبال این کشور جدا شود. به نظر می‌رسد به چند دلیل مشابه با رونالدو، لیونل مسی در نظر دارد تا بارسلونا را ترک کند.

محیطی متفاوت

رونالدو همیشه احساس می‌کرد که هوادارانی هستند که بابت زحماتش از او آنطور که شایسته است، قدردانی نمی‌کنند و حتی در سال ۲۰۱۲ شاهد بی احترامی هواداران رئال مادرید به رونالدو در استادیوم برنابئو بودیم. برعکس، لیونل مسی از همان ابتدا حمایت مطلق همه را داشت حتی در شرایط بسیار بد بارسلونا در تورین، رم یا لیورپول بابت باخت آبی اناری پوشان هرگز مورد انتقاد قرار نگرفت. به نظر می‌رسد سرخوردگی مسی و اینکه فکر می‌کند مانند گذشته هواداران او را دوست نخواهند داشت عامل ترک او از بارسا است.

قهرمان همیشگی

رونالدو پس از اینکه تیم رئال مادرید ۳ بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، تصمیم گرفت در اوج با این تیم خداحافظی کند. این در حالی است که مسی، بارسلونا را در بدترین دوره  خود  از نظر موفقیت،  مشکلات فنی و  بی بند و باری بیشمار مدیریتی تحمل کرد. او حالا قصد دارد به عنوان یک قهرمان همیشه در صحنه از تیم جدا شود.

 بهترین در تاریخ‌

نمی‌توان در تاریخ رئال مادرید و بارسلونا گفت که میان مسی و رونالدو کدام یک از آن‌ها در راس فهرست بهترین بازیکنان تاریخ هر ۲ باشگاه اسپانیایی قرار دارند؛ اما از نظر هواداران رویارویی این ۲ بازیکن همیشه شگفت انگیز بوده است. رونالدو  بهترین گلزن و بازیکن تاریخ است و همه رکورد‌ها چه داخلی و چه اروپایی را در یک لیست بی پایان به خود اختصاص داده و  برای مسی نیز همین اتفاق افتاده است و  او  دوره طلایی در باشگاه بارسلونا داشته است که نشان از شباهت هر ۲ بازیکن دارد.

دلایل تقلید مسی از رونالدو برای خروج از لالیگا

 جاه طلبی در لیگ قهرمانان اروپا

نکته مشترک بین این ۲ ستاره این است که هر ۲ همیشه به دنبال بالا بردن جام هستند و بازیکن پرتغالی این افتخار را با منچستر یونایتد و رئال مادرید به دست آورد و  به یوونتوس آمد تا طعم این موفقیت را بازهم بچشد. این در حالی است که تا  امروز ستاره آرژانتینی  هر سال به عهد خود  با بارسلونا وفادار بود و  می‌خواست برای کسب عنوان اروپایی رقابت کند که مانند رونالدو در این چند وقت ناکام بوده است.

شخصیت رهبری تیم

هر ۲ بازیکن مدت طولانی کاپیتان  تیم خود بودند، به ویژه مسی در رختکن احترام بالایی میان بازیکنان بارسا داشته است. پشت سر مسی بازیکن جنگده‌ای مانند پیکه ایستاده بود. رونالدو هم وقتی در مادرید توپ می‌زد بازیکن موثری مانند راموس، یک کاپیتان شش دانگ  را پشت سر خود می‌دید که به قدرت او در رهبری تیم اضافه می کرد.

حالا معلوم نیست چه سرنوشتی با خروج مسی از بارسا در انتظار او خواهد بود. شاید این بازیکن بدون حضور در بارسا باید خواب کسب عنوان های قهرمانی را ببیند یا  برعکس، بتواند همچنان ابر ستاره دنیای فوتبال در کنار رقیب سنتی اش رونالدو باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مسی که از بارسا بره همه میفهمند که دورانش تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
مسی از بارسا بره سریع جام میگیره
بارسا چیزی به نابودیش نمونده
آخرین اخبار